Британський кінорежисер Рідлі Скотт, який нещодавно "віддав у прокат" одразу кілька стрічок (зокрема "Дім Гуччі"), не задоволений касовими зборами історичної драми з Меттом Деймоном та Беном Аффлеком "Остання дуель".
Про це пише The Hollywood Reporter.
Поки стрічка зібрала 27 мільйонів доларів у прокаті по всьому світу за бюджету у 100 мільйонів доларів.
Скотт не звинувачує у провалі кіностудію, що відповідала за просування фільму. А проте переконаний, що у всьому винувате сучасне покоління глядачів – "апатичні міленіали".
"Я думаю, що все зводиться до того, що у нас сьогодні є аудиторія, вихована на цих клятих мобільних телефонах. Мілленіали нічого не вчитимуться, якщо це їм не підкажуть смартфони", – висловився режисер.
Рідлі Скотт додав, що зараз цю функцію на себе перебрав Facebook, і це "неправильний напрямок". За його словами, молодь навчили "неправильній впевненості".
"Я жодного разу не пошкодував про жоден з фільмів, який я коли-небудь зняв. Нічого такого. Я дуже рано навчився бути критиком для самого себе. Єдине, про що ви справді можете мати думку – це про те, що ви щойно зробили. Йдучи, переконайтеся, що ви щасливі. І не озирайтеся. Це про мене", – сказав Скотт.
Історична драма за мотивами книги Еріка Ягера "Остання дуель", у якій зіграли Метт Деймон, Адам Драйвер, Джоді Комер та Бен Аффлек, вийшла на широкі екрани у жовтні 2021 року.
У центрі сюжету – останній судовий поєдинок у Європі, коли правоту позивача чи відповідача вирішувала перемога в бою: він відбувся у Парижі в 1386 році, у присутності короля Карла VI, і був детально описаний придворним хроністом Жаном Фруассаром.
Билися лицарі Жан де Карруж й Жак Ле Грі; перший звинувачував другого в згвалтуванні своєї дружини Маргарити, а той все заперечував. Матеріали судового процесу дозволили каліфорнійському історику Еріку Ягеру написати про це книжку, а Деймону й Аффлеку – адаптувати текст у сценарій.
Кінокритики називають "Останню дуель" вдалою підсумковою роботою легендарного Рідлі Скотта і радять переглянути стрічку навіть тим, хто досі не мав можливості краще познайомитися з творчістю режисера.
Фільм побудований за принципом "Рашьомона" Акіри Куросави, коли з різних точок зору розповідалася історія зґвалтування і суперництва двох чоловіків-воїнів.
Вас також можуть зацікавити новини
- Перезапуск, за який не соромно: рецензія на фільм "Мисливці за привидами: З того світу"
- "Ось це поворот": Оксімірон анонсував вихід першого за шість років альбому
- "Поклик пекла": у чому феномен нового кривавого південнокорейського серіалу від Netflix (огляд)
Автор: Віолетта Орлова