/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F144%2Ff52e74e9fd60477d32bdead786dd3041.jpg)
"Дослідження білого": У галереї The Naked Room відбудуться концерти сучасної академічної музики
Платформа Kyiv Contemporary Music Days у партнерстві з галереєю сучасного мистецтва The Naked Room запускає серію концертів сучасної академічної музики ХХ та ХХІ століття.
У приміщенні галереї 14, 16 та 21 грудня звучатимуть твори сучасних композиторів з України, США, Японії, Італії, Фінляндії та інших країн у виконанні провідних українських музикантів: скрипалів Ігоря Завгороднього, Андрія Павлова, Ореста Смовжа та контрабасиста Назарія Стеця.
"Дослідження білого" – цикл з трьох концертів, метою яких є віднайдення нових рамок чи нових можливостей струнних інструментів, їх взаємодії між собою, а також зі слухачем, його сприйняттям та з простором, у якому відбуватиметься звучання.
Придбати квитки можна тут.
Андрій Павлов. Ігор Завгородній
Коли: 14 грудня, 19:00.
Скрипковий дует: два ідентичні інструменти, що дзеркально доповнюють одне одного, але в той самий час дозволяють кожному створювати відображення іншого. Твори досліджують можливість паралельного існування двох ідентичних інструментів у одному просторі, а сам концертний простір досліджується цілісністю резонансів.
Звучатимуть 32 дуети Лучано Беріо.
Орест Смовж
Коли: 16 грудня, 19:00.
Скрипка соло. Концерт, у якому залучений тільки один музикант, але уся програма розвивається у кількох різноспрямованих векторах одночасно, дозволяючи слухачу самостійно вирішити, який з них є основним, а які його доповнюють.
Програма не є попередньо оголошеною послідовністю творів, а відкриває можливість спостереження за ротацією музиканта у просторі залу, між лініями розвитку і між самими творами.
Назарій Стець. Орест Смовж
Коли: 21 грудня, 19:00.
Два полярні інструменти – скрипка та контрабас – взаємодіють, зустрічаючись посередині, та в той же ж час відкривають кожному з них можливість іншої траєкторії. Це два інструменти, які віддзеркалюють один одного максимально викривлено.
Твори програми досліджують можливості взаємодії двох антиподів.
Концертний простір досліджується протилежністю резонансів.
Читайте також:
Берлинское техно претендует на статус нематериального культурного наследия ЮНЕСКО.
"Фотографія — це дуже складно": Поради від Анрі Картьє-Брессона та що про це думають сучасні фотографи.


/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Fadmin%2F6521e93d-c3e4-4508-8384-907873983f25.jpeg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F131%2F247a7032265ef8034244b480dedf3a12.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F131%2Fee3e4842e47d08a99af449f6c0ca697c.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Fd69d8f4c0c8b75c6453ba5e06603b0c1.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Ff651b04e0ce33a2f8b9bea34f2db1dca.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F209%2Fb39773701d8c4a25dcbd5b3d6664c33a.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2Fb86c07a15a88cdd4e33768064349efdc.png)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F131%2F5c7bd3ccf07c737b81d67dbf8c1c1a1f.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2F66a4f2540a2c2a5098523bf13a2268b8.jpg)