Укрзалізниця почала продавати квитки через Facebook Messenger та Apple Messages для бізнесуКомпанія запустила свій офіційний чат-бот для продажу квитків та надсилання сповіщень про рейс. Раніше таку функцію вже запустили у Viber та Telegram, повідомляє Укрзалізниця."В Україні буквально декілька компаній налагодили офіційну підтримку своїх клієнтів у Apple Messages для бізнесу. Сьогодні Укрзалізниця робить дещо несподіваний для ринку крок і стає одним з першопрохідців у цьому напрямку. Що ж до Facebook Messenger, то це вже звичний для наших пасажирів канал спілкування з Укрзалізницею. Тепер він стає ще функціональнішим. Можна прямо з Facebook замовити собі квиток та ланчбокс у дорогу", - повідомив керівник пасажирського напрямку Укрзалізниці Олександр Перцовський.Через Apple Messages для бізнесу та Facebook Messenger пасажири можуть купувати квитки на всі поїзди далекого сполучення та швидкісні поїзди "Інтерсіті+", повертати квитки, дивитися розклад рейсів, онлайн-табло станцій та дізнаватися, до якої платформи прибуває потяг. Проєкт реалізували на базі технології Corezoid Process Engine спільно з технологічним партнером Укрзалізниці Middleware.Найбільшим попитом на період різдвяних та новорічних свят користуються подорожі залізницею у західному напрямку. До Львова, Ужгорода та Чернівців продали найбільшу кількість квитків на поїзди оновленого графіка перевезень.