Актуально для України: фахівці з'ясували, які електромобілі найбільш витриваліші в зимових умовах
Актуально для України: фахівці з'ясували, які електромобілі найбільш витриваліші в зимових умовах

Актуально для України: фахівці з'ясували, які електромобілі найбільш витриваліші в зимових умовах

Китайські експерти провели масштабне дослідження щодо електромобілів.

Про це повідомляє My.

Так, вони вирішили з'ясувати, які "зелені" машини найбільш витриваліші в зимових умовах.

Вони перевірили запас ходу в 40 моделях за температури -20 градусів.

Ні для кого не секрет, що на морозі акумулятори смартфонів розряджаються помітно швидше, ніж за нормальних умов.

Те саме відбувається і з батареями електричних автомобілів.

Зазначається, що для випробувань електрокари повністю зарядили, вибрали економічний режим руху, максимальний рівень рекуперації, посадили всередину водія та одного пасажира та встановили клімат-контроль на 24 градуси.

Електрокари випробовували на міських дорогах та трасах, при цьому намагаючись їхати плавно.

У той момент, коли позначка заряду акумулятора сягнула 0%, фіксувався пробіг і порівнювався з тим, що заявлено за документами.

Оскільки ємність акумуляторної батареї кожної моделі різна, дальність ходу в них також відрізняється.

Але рейтинг складено виключно на підставі фактичної дальності ходу та не враховує ємність акумуляторних батарей.

За результатами випробувань десятка лідерів виглядає так: перше місце дісталося моделі Nio EC6, за нею слідують Xiaopeng P7, Zeekr 001, Nezha U, Gaohe Hi.

Phi X, GAC Aion Y, Tesla Model Y, Geely Geometry C, Audi e-Tron та Volkswagen ID.4X.

Варто сказати, що реальний запас ходу дуже серйозно відрізнявся від заявленого.

Так, лідер рейтингу показав приблизно 50% від паспортного запасу – 337 км проти 615 км.

Водночас найпопулярніший у Китаї електрокар Hongguang Mini EV показав найкращий результат у цій сфері – він проїхав 100 км за заявлених 170 км.

Мережу розірвало відео, як росіянин заряджає електромобіль із вікна 19 поверху.

Британські фахівці назвали головну проблему електромобілів.

Власники електромобілів вдвічі частіше проколюють колеса, ніж водії авто з ДВЗ: чому так відбувається.

Джерело матеріала
loader
loader