Кожен автомобіліст з настанням морозів починає замислюватись, чи треба прогрівати двигун авто.
З цим питанням дуже важко, адже в інтернеті інформації дуже багато, але яка з них правильна – незрозуміло.
Авто підготувало для вас поради, як краще прогрівати двигун авто.
Раз і на завжди запам’ятовуємо, що двигун авто прогрівати треба.
Та певну кількість часу.
Коли двигун холодний, все мастило стікає у піддон і мастильна плівка на стінках металу також потроху стікає.
Тож, коли ви запускаєте двигун, перші секунди він працює в найжорсткішому режимі.
Потім, масляний насос починає закачувати мастило та розкидати його по стінках блоку та інших рухомих деталях.
Знаючи цю інформацію, ви мабуть подумаєте, що чим більше прогрієш, тим краще – ні.
Тут у гру вступає інша проблема – коли авто працює на холостому ході, масляний насос працює, але на мінімальній потужності, тож масло потупає не у всі канали та місця.
Особливо ця проблема зачіпає великі двигуни, в яких “голівки” знаходяться далеко одне від одного.
Також, коли пробіг автомобіля перевалює за 100 тисяч, маслонасос вже втрачає свою потужність і не дає того тиску, який потрібен.
Саме тоді і з’являються ті страшні подряпити на стінках циліндрів та підвищується знос інших вузлів двигуна.
Тому, кожен сучасний автомобіль після запуску двигуна, переходить у режим прогріву та продувки каталізаторів.
Все що вам треба, дочекатись поки оберти впадуть до 1000 і починати потроху їхати.
На малій швидкості автомобіль швидше прогріється, а двигун не постраждає.
Нещодавно, зірковий український автогонщик дав дієві поради, як запустити дизельний двигун у морози.