«Минулого року до бізнес-омбудсмена надійшло 2182 скарги, тоді як 2020-го їх було 1737.
Це збільшення на 26%», — сказав він.
Як зазначив бізнес-омбудсмен, традиційно найбільша кількість скарг минулого року надійшла щодо податкових питань — 62% від загальної кількості.
Ще 14% скарг припадають на дії правоохоронних органів, державних регуляторів — 6%, місцевого самоврядування — 4%, митниці — 3%.
«Збільшення скарг, можливо, частково відображає те, наскільки гравці ринку знають нас і готові звертатися до нас», — зазначив Роман Ващук.
Щодо самих скаржників, то 23% із них — це підприємства оптової торгівлі.
Ще 17% скарг надійшло від підприємств — представників сільського господарства та гірничодобувної промисловості, 11% — виробничі компанії, а також по 9% — ФОП і підприємства у сфері будівництва та нерухомості, додав Ващук.
За його словами, 74% скаржників — це малі підприємства, тоді як на великий бізнес минулого року припадало відповідно 26% скарг.