Про це заявила президент Асоціації "Укрведтранс" Наталія Петриченко, коментуючи урядовий проект про створення Національної транспортної комісії, поданий до ВР.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
Підписатися
«У самому проекті (яким передбачається створення НКРТ – ред.) чітко сказано, що президент призначає членів цієї комісії. Тобто, повністю нівелюється весь сенс "Національної комісії з регулювання". Це виходить орган, який буде безпосередньо підпорядкований президенту", - розповіла Петриченко.
Вона підкреслила: створювана Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сфері транспорту, повинна бути незалежним органом, який зможе забезпечити обґрунтовану і прозору політику формування тарифів на перевезення. Але в разі прийняття запропонованого урядом законопроекту, ця комісія стане кишеньковим органом офісу президента.
"Це має бути неупереджений арбітр між однією і другою стороною. Зрозуміло, що Укрзалізниця і Міністерство інфраструктури буде завжди хотіти підвищити ціни на роботи і послуги. А суб'єкти господарювання, звичайно ж, вимагатимуть обґрунтування підвищення і наполягатимуть на тому, щоб підвищення були мінімальними. Але зараз складно сказати, що це буде. Адже комісія не стане арбітром, на якого ми розраховували», - пояснила Петриченко.
Нагадаємо, у Верховній Раді зареєстровано урядовий проект закону "Про внесення зміни до Закону України" Про транспорт", що передбачає створення Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сфері транспорту (НКРТ). Згідно із законопроектом, НКРТ буде підкорятися президенту.
Раніше екс-голова Державної регуляторної служби Ксенія Ляпіна заявила, що проект про створення НКРТ суперечить Конституції, оскільки президенту збираються надати невластиві йому повноваження.