/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F144%2F05e83837694d74ab36956acb825e4065.jpg)
Благодійний магазин "Ласка" створив апсайкл-мерч для українських компаній
Благодійний магазин "Ласка" разом із креативною агенцією Bickerstaff.356 запустили екосвідомий проєкт для українських компаній. Ледь не кожна має власний мерч, а це — велике навантаження на екологію. "Ласка" вирішили його зменшити, зробивши апсайкл для 20 українських бізнесів.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F144%2F45f94484f198b02e13db605e0d4533b9.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F144%2F4765a6931caaf0e357e90755235b89f9.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F144%2Fffc47c88373472f2ab5104920c6ad4d3.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F144%2F6151962d39fe51a4b47d99df3715d6d3.jpg)
“Щорічно у світі виробляється у 20 разів більше одиниць одягу, ніж людей у світі. Це робить модну індустрію одним із найшкідливіших видів промисловості. Велику частку цих речей складають не тільки сукні з паєтками, які вдягнеш один раз в новорічну ніч, а й футболки (які служать рушником в батьковому гаражі) з логотипом тої першої компанії, де працював будучи студентом”, — розповідає команда благодійного магазину.
За їхніми словами, мерч “вже народжується старим”. Ці речі нікому не потрібні, до того ж із часом у своїй більшості стають текстильними відходами.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F144%2Fb12a750f1add7d49d624a161b2c04ec3.jpg)
Замість того щоб щороку випускати нову приречену партію мерчу (або відмовлятись від нього взагалі), "Ласка" пропонує дати речам нове життя. І новий дизайн. Кожна екосвідома компанія може замовити власну партію мерча, а "Ласка" разом із Printostan нанесуть логотип фарбою на водній основі (яка найбільш безпечна для довкілля) на худі, світшоти і футболки, які готові пожити ще одне життя.
Так компанії можуть отримати мерч без шкоди природі.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F144%2F601dd192647ff977588e7745a1b08b0b.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F144%2Facb3fe4e854f33d16a29951abc8cd7ba.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F144%2Fea017f195b6d93b2659e3317753cccf3.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F144%2Fb3b4adc9f6bfc3938b29612ba9c64d9f.jpg)
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F144%2F93b12f82312d271fb4d2e53687fe0140.jpg)
Фотографії першої колекції мерчу зробили на сортувальній станції "Україна без сміття". Відео для промо проєкту зняв продакшен Adje, створивши дачний мюзикл.
Смотрите также:
7 трендов, которые помогут пережить зиму и встретить весну.
H&M презентували колекцію віртуального одягу зі стартапом Dress-X, заснованим українками.

