/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F26%2Ffea52c87d093f12dd58b4dd8a5a7673c.jpg)
"Приват" знищує картки, "з'їдені" банкоматом: клієнтам роз'яснили суворий захід
Клієнтка іноземного банку позбулася своєї картки після спроби зняти гроші в банкоматі "Привату" - повернути її фінустанова відмовилася.
Про це вона написала на сайті "Мінфін", розповівши деталі інциденту.
За її словами, банкомат "проковтнув" її картку, а в службі підтримки "Привату" заявили, що її буде знищено, для перевипуску потрібно звертатися в банк, який видав картку.
"На пояснення, що банк знаходиться в іншій країні й у мене немає наміру, можливості, бажання виїжджати за новою карткою не враховуються. Випуск нової іменної картки коштує 30 євро, виготовлення 1 місяць. Прохання про те, що я надам підтверджуючі документи, що ця карта моя, теж не приймаються. Тільки знищення!!! А те, що це вина Приватбанку, що я позбулася картки, коштів нікого не хвилює, у нас правила...", - написала вона.
Жінка також обурилася, що банк знищує карти, які не належать йому.
У відповідь представник "Привату" вибачився за незручності та підтвердив, що карту, вилучену банкоматом або терміналом, неможливо повернути "з міркувань безпеки".
"Щоб не очікувати так довго, можемо запропонувати вам оформити картку в нашому банку, оформлення не займає більше 15 хвилин", - додав він.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F26%2Fc0f46ec74064c49fc1b3995b289eedc5.png)
Вас також можуть зацікавити новини:
- Клієнт "Привату" звинуватив банк у змові з шахраями через підозрілу "схему"
- У клієнта "Приват 24" зникли гроші під час переказу на картку: фінал - несподіваний
- Клієнт "Привату" обурився "внутрішніми правилами" банку: що сталося

