/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F433%2Fa8de6db92815ae7ebe187261642d8c42.jpg)
Сбой в работе Киевстара: что делать, если по ошибке сняли деньги со счета
3 лютого у мережі мобільного оператора Київстар стався масштабний збій. Деякі абоненти скаржилися на те, що не могли зателефонувати або прийняти дзвінок, а також на проблеми з доступом до інтернету.
Декому система повідомила, що недостатньо коштів на рахунку. Наразі проблему вже вирішили. Як пояснили у Київстарі, труднощі у роботі виникли через внутрішню помилку систем під час оновлення програмного забезпечення компанії.
Оператор Київстар заспокоїв усіх своїх користувачів і запевнив, що кошти на рахунках абонентів залишилися. Також у компанії пообіцяли, що ті, хто зіткнувся з проблемою, отримають компенсацію. Компенсація для таких абонентів буде нарахована автоматично.
Також у Київстар просить абонентів, у яких сьогодні виникли труднощі під час здійснення дзвінків чи помилково зняли гроші з рахунку, звернутися до оператора і описати свою проблему. У компанії радять користувачам писати до особистих повідомлень у соцмережах.
Але перед тим потрібно перевірити стан свого рахунку. Зробити це можна за номером *111#.
Якщо гроші на рахунку залишилися, нікуди звертатися не потрібно. Якщо ви помітили, що суму помилково зняли, напишіть оператору Київстар у соцмережах або з зателефонуйте за номером 466.

