«Інтер» найчастіше згадують у медіа через Фірташа, а «1+1» — через Тіну Кароль — дослідження
«Інтер» найчастіше згадують у медіа через Фірташа, а «1+1» — через Тіну Кароль — дослідження

«Інтер» найчастіше згадують у медіа через Фірташа, а «1+1» — через Тіну Кароль — дослідження

«Інтер» найчастіше згадують у медіа через Фірташа, а «1+1» — через Тіну Кароль — дослідження - Фото 1
Як і для «Інтера», для каналу ICTV лідером за згадуваністю став його власник.
«Інтер» найчастіше згадують у медіа через Фірташа, а «1+1» — через Тіну Кароль — дослідження - Фото 2

За результатами Kwendi TV Promo Monitor, у 2021 році два українські телеканали найчастіше згадували у медіа через їхніх власників. Зокрема, найбільш згадуваною в медіа людиною, пов'язаною з каналом «Інтер», став його власник Дмитро Фірташ, а для каналу ICTV лідером за згадуваністю став Віктор Пінчук.

Найпопулярнішою за згадками програмою ICTV стало політичне токшоу «Свобода слова», а в «Інтера» — соціальне ток-шоу «Стосується кожного».

Найбільш згадуваною персоною каналу «1+1» стала співачка Тіна Кароль, яка була наставницею в проєкті «Голос країни». А серед усіх проєктів каналу найчастіше у медіа згадували ранкове шоу «Сніданок з 1+1».

Найпопулярнішим у медіа обличчям Нового каналу стала телеведуча Леся Нікітюк, а проєктом — тревел-шоу «Орел і решка».

Серед проєктів СТБ найчастіше у медіа згадували проєкт «Холостячка» та його головну героїню 2021 року Злату Огнєвіч. 

У канала «Україна» найзгадуванішими були шоу «Маска» та його «зірковий детектив» Оля Полякова.

Дослідження промо-активності українських телеканалів Kwendi TV Promo Monitor проводиться щомісячно і включає в себе інформацію про PR-активність каналів і обсяги прямої реклами, що ними розміщується, а також внутріефірного промо.

Фото: vesti.ua, viva.ua

Теги за темою
дослідження
Джерело матеріала
loader
loader