«Суспільне» пояснило, як витрачені 20 млн грн, виділені на Євробачення
«Суспільне» пояснило, як витрачені 20 млн грн, виділені на Євробачення

«Суспільне» пояснило, як витрачені 20 млн грн, виділені на Євробачення

Цьогорчний Нацвідбір на Євробачення супроводжувався низкою скандалів
фото: eurovision.ua

«20 млн – це не ціна одного телеконцерту»

Витрачені на Національний етап відбору на міжнародний пісенний конкурс Євробачення 20 млн грн не є ціною лише одного концерту, до цієї суми увійшла вартість усього проєкту: від забезпечення реалізації телевізійної версії Національного відбору конкурсу Євробачення-2022 до поїздки з постановкою номера в Турині. Про це повідомляє голова правління «Суспільного» Микола Чернотицький, йдеться в матеріалі «Главкома» «Хто поїде на Євробачення? Голова правління «Суспільного» про скандал та план подальших дій».

Чернотицький зазначив, що вся інформація щодо витрат на проведення відбору відкрита і доступна на ресурсі Prozorro.

«До послуг, які надає нам підрядник, входять: проведення попереднього відбору виконавців, формування журі Нацвідбору, забезпечення голосування; творчо-технічна пропозиція проведення фіналу – локація, сценічне рішення, режисерське бачення, до якого входить постановка номерів фіналістів, проведення репетицій, забезпечення створення телевізійної версії Нацвідбору (включно з розробкою і виготовленням айдентики та графічного пакета), а також передача прямоефірного сигналу на телеканали Суспільного мовлення», – пояснив Микола Чернотицький.

Шеф «Суспільного» зазначив, що також у цю ж суму входить створення резервної телевізійної версії виступу представника України для показу під час проведення конкурсу в Італії на випадок, якщо формат конкурсу буде в онлайн-режимі через епідеміологічну ситуацію.

«Це передбачає повний цикл виробництва, а саме сценарне, сценічне, творчо-технічне, монтажне, звукове та графічне рішення, а також робота над сценографією та образом виконавця. Також підрядник має забезпечити та створити аудіовізуальне й художнє рішення виступу представника від України у Турині (постановка номера, забезпечити її реалізацію безпосередньо в Турині), включаючи організацію та забезпечення поїздки учасників, творчого та технічного персоналу тощо (зокрема бронювання та придбання авіаквитків, забезпечення туристичного страхування й тестування членів делегації замовника на Covid-19 тощо)», – підсумував Чернотицький.

Раніше продюсер і шоумен Ігор Кондратюк розказав, кого варто відправити на Євробачення замість Аліни Паш (відео).

Джерело матеріала
loader
loader