![Перевізники в Україні стикаються зі зростанням цін та нестачею водіїв](https://thumbor.my.ua/0Uwe5cgtbHZGJWcymKEVefm14A8=/800x400/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F92%2Fb4aabf618535f0ada82f9dce2204b869.jpg)
Перевізники в Україні стикаються зі зростанням цін та нестачею водіїв
Витрати бізнесу на перевезення сировини та доставку товарів помітно зросли через збої у ланцюгах постачання, спричинені війною Росії проти України. Наприклад, доставка залізної руди з України в Китай до війни коштувала близько $50 за тонну, а зараз – більше $100.
Про це йшлося на зустрічі фахівців з логістики CSCMP Ukraine Roundtable, основні тези якої викладені у Telegram-каналі UAprom.
В першу чергу на ціни впливає збільшення маршрутів доставки. Так, раніше вантажі транспортували в українські морські порти, а нині через їх блокаду експортну продукцію везуть через західний кордон у Польщу, а звідти у порти Балтійського моря.
У сфері автоперевезень також відчувається нестача водіїв у зв’язку з мобілізацією частини з них до ЗСУ, зростання попиту з боку гуманітарних перевезень, а також через неготовність їхати в зони бойових дій.
Цю проблему відчують і в країнах Європи, вважають фахівці з логістики, оскільки переважна більшість водіїв, які співпрацюють з європейськими компаніями – українці. Компанії, які покладались на послуги водіїв з Білорусі та Росії, також намагаються знайти їм заміну через санкції. Через це зростає попит на водіїв з Казахстану. А конкуренція призводить до зростання витрат на персонал.
![loader](/files/images/preloader.gif)
![loader](/files/images/preloader.gif)