Після перемоги України на Євробаченні-2022 десятки російських медіа написали, що пісня «Стефанія» з якою переміг гурт Kalush Orchestra, недоступна для росіян у двох соцмережах, які належать компанії Meta, — Facebook та Instagram. Мовляв, саме компанія Meta, яка належить Марку Цукербергу, заблокувала доступ до «Стефанії».
У повідомленнях російських ЗМІ також писали, що пісню гурту не можна додати в Stories обох соцмереж, і навіть неможливо прослухати, якщо ви знаходитеся на території Росії.
Насправді компанія не блокувала пісню Kalush Orchestra на території Росії. У пресслужбі компанії Meta MediaSapiens повідомили, що в таких випадках музичні компанії самі визначають, де їхній контент доступний для поширення на соціальних платформах. Натомість у компанії Sony Music зазначили, що припинили всі операції в Росії 10 березня 2022 року. Відтак компанія не випускає новий контент в країні, тому й трек-переможець недоступний для прослуховування росіянами у соціальних мережах.
Український гурт «Калуш Оркестра» виграв з піснею «Стефанія» на міжнародному пісенному конкурсі «Євробачення-2022», здобувши 631 бал (192 бали від журі і439 балів від глядачів). Велика Британія посіла друге місце.
Нагадаємо, 4 березня Роскомнагляд ухвалив рішення про повне блокування соціальної мережі Facebook на території Росії. Також Росія заблокувала соціальну мережу Twitter та почала блокувати відеохостинг YouTube. 6 березня китайська соцмережа TikTok тимчасово призупинила роботу в Росії через закон про позбавлення волі за «фейки про російську армію». Зайти в соцмережі можна за допомогою VPN або інших засобів, описаних у нашій публікації. 21 березня суд у Росії визнав Meta «екстремістською організацією» та заборонив Facebook та Instagram.
Фото: EBU / CORINNE CUMMING