Лікарня відмовляє у безоплатних ліках: що робити
Лікарня відмовляє у безоплатних ліках: що робити

Лікарня відмовляє у безоплатних ліках: що робити

Кожному медзакладу виділяють кошти на ліки, і перелік доступних ліків має бути відкритим для пацієнтів.

Та якщо виникає ситуація, коли у медзакладі вимагають гроші за безоплатні послуги, потрібно звернутися до головного лікаря (медичного директора) закладу про неправомірні дії лікарів.

Якщо ж відмова на рівні керівництва лікарні, треба написати скаргу до Департаменту охорони здоров’я міського, районного, або районного у вашому місті чи до відповідного органу місцевої влади.

Якщо не вдається розв’язати проблему на місцевому рівні, подавайте скаргу в НСЗУ.

Телефон контакт-центру 16-77 або пишіть листом на електронну адресу info@nszu.

Що потрібно вказати у скарзі:.

ПІП, дату народження.

Дату відмови у медичній послузі.

Повну назву лікарні.

Посаду, прізвище, ім’я та по батькові працівника, який порушує ваші права.

Детальний опис ситуації.

Контакти, за якими з вами можна зв’язатися.

Які медичні послуги для новонароджених є безоплатними - МОЗ.

Відповідь вам має надійти на вказаний контактний телефон або електронну пошту протягом часу, визначеного законом.

Джерело матеріала
loader