/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F1%2Fab6f66a875d4d8856207a0f8334622bd.jpg)
Стався збій у роботі "Приват24": що трапилось
У роботі мобільного банкінгу "Приват24" 10 червня стався збій. Так, у деяких користувачів виникають проблеми під час проведення платежів.
У "ПриватБанку" пообіцяли все полагодити протягом години.
Про це речник банку Олег Серга розповів у коментарі "РБК-Україна".
"Ситуативна (проблема – ред.) у деяких клієнтів через пікове навантаження платежів. Протягом години повністю нормалізується", – сказав представник фінустанови.
Зауважимо, що 10 червня під час здійснення платежів у застосунку "Приват24" у клієнтів виникла проблема – відображалося повідомлення про те, що "сервер не відповідає".
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F1%2F3dd18d91e00c17f8ab4101b57009909b.jpg)
Скриншот
Нагадаємо, в середині травня у клієнтів виникли проблеми із входом до застосунку "Приват24".
Закладайте додаткові 15 хвилин часу - нова система перевірки на київському залізничному вокзалі
Читайте також:
- Шахраї розсилають повідомлення про фейкові виплати допомоги від держави: схема
- Як перевірити та сплатити нові штрафи за порушення ПДР
- Як підвищення облікової ставки вплине на кредитування в Україні: оцінка від НБУ
