Війна та, як наслідок, важка фінансова ситуація призвели до істотного скорочення популярності комерційного транспорту.
Як повідомляє "Укравтопром", за підсумками червня українці придбали лише 429 екземплярів подібних машин.
Зазначається, що порівняно з результатом річної давності, реалізація техніки в цьому сегменті автомобільного ринку зменшилась більше ніж у тричі.
Відносно до травня ринок скоротився на сім відсотків.
Так, найкращий результат у червні продемонструвала французька марка Renault – 76 машин.
Друге місце в рейтингу марок посів MAN з показником 52 зареєстровані вантажівки.
На третьому місці марка Volkswagen – 45 одиниць.
Четвертий результат у Mercedes-Benz – 33 авто.
Замикає п’ятірку лідерів ринку нових комерційних автомобілів червня – Scania, в заліку якої 32 реєстрації.
Усього з початку року український парк вантажних та спец.
автомобілів поповнили 3,2 тисячі нових машин, що майже на 52% менше, ніж за перше півріччя минулого року.
На українському ринку нових легкових авто за підсумками червня змінилася модель-бестселер.
Рівень 50-х років: виробництво легкових автомобілів у Росії обвалилося на 97%.
Ера "євроблях" за нульовим розмитненням завершена: що буде з імпортом вживаних авто та як вчинити тим, хто не встиг.