Facebook відходить від своєї давньої вимоги використовувати «справжні імена». Meta, материнська компанія найбільшої у світі платформи соціальних медіа, може поступово дозволити користувачам підтримувати до п’яти профілів, прив’язаних до одного облікового запису Facebook.
Meta випустила заяву електронною поштою для TechCrunch, у якій речник Facebook Леонард Лам сказав:
Щоб допомогти людям адаптувати свій досвід на основі інтересів і стосунків, ми тестуємо спосіб, за допомогою якого люди можуть мати більше одного профілю, прив’язаного до одного облікового запису Facebook. Кожен, хто користується Facebook, повинен продовжувати дотримуватися наших правил
Усі додаткові профілі, за винятком основного, не потребують включення справжнього імені користувача. Користувачі зможуть вибрати будь-яке ім’я профілю та ім’я користувача, за умови, що воно буде унікальним. Спеціальні символи та цифри не допускаються в імені профілю. Проте основний профіль користувача все одно повинен використовувати ім’я, яке вони використовують у повсякденному житті, наполягає Facebook.
Нові профілі не повинні спотворювати особу основного власника облікового запису. Крім того, користувачі не повинні намагатися видавати себе за інших. Будь-який користувач, який порушує правила під час створення та використання додаткових профілів, зазнає негативного впливу на основний обліковий запис.
Facebook не вказав, як і чи буде він карати порушників, які порушують правила вперше. Однак повторні порушники ризикують закрити один або всі профілі, включаючи тимчасове призупинення або постійне блокування основного облікового запису. Гігант соціальних мереж, очевидно, має внутрішні системи, щоб розпізнавати, який профіль порушує правила, і навчається «вживати відповідних заходів».
Деякі аспекти, такі як створення сторінки та керування нею або використання Facebook Dating, обмежені основним профілем. Іншими словами, користувачам заборонено намагатися зустрічатися з кількома людьми, використовуючи різні профілі.
Facebook дозволяє використовувати кілька профілів, щоб допомогти користувачам підтримувати різні персони для певних груп, з якими вони хочуть спілкуватися. Іншими словами, користувачі можуть легко зберігати свої особисті акаунти, призначені для сім’ї та друзів, подалі від своїх професійних колег і знайомих. Крім того, користувачі зможуть краще організувати свої захоплення, уподобання та вміст.
Meta підтвердила, що багатопрофільна функція не змінить спосіб звітування про показники користувачів, такі як місячна та щоденна кількість активних користувачів. Зараз компанія тестує цю функцію з кількома вибраними користувачами в певних країнах. Оскільки це експериментальна функція, цілком можливо, що Facebook може навіть відмовитися від цієї ідеї, мабуть, якщо відчує, що ризиків більше, ніж користі.