У Росії почали масово зачинятися автосалони
У Росії почали масово зачинятися автосалони

У Росії почали масово зачинятися автосалони

Так, фахівці аналітичного агентства "Автостат" провели дослідження, в ході якого з'ясували, що відбувається з дилерськими центрами на російському ринку в умовах санкцій та ембарго на постачання автомобілів.

З'ясувалося, що за останні три місяці кількість дилерських центрів у Росії скоротилася на сотню.

Якщо у квітні в країні працювали 3203 дилери, то в середині липня залишилося 3102 офіційних представництва, передає Motor.

Зокрема, найактивніше залишають російський ринок американські та європейські марки.

Водночас дилери з Китаю продовжують нарощувати свої представництва.

В одного лише бренду Exeed за минулі три місяці з'явилося 13 нових центрів у Росії.

Крім того, збільшили присутність марки FAW, Chery та Geely, дилерська мережа яких розрослася на дев'ять, сім та п'ять автоцентрів відповідно.

По парі автосалонів відкрили Haval та JAC.

Цікаво, що компанії з Піднебесної не поспішають запускати власні виробництва.

Щоб локалізувати складання концернам потрібен час.

За таких умов єдиною альтернативою залишається імпорт автомобілів.

Наразі китайські марки займають близько 13 відсотків всього ринку.

Працюють з китайськими марками 723 дилерські центри.

На думку фахівців, європейські дилери продовжать йти з Росії.

На кінець року кількість закордонних представництв скоротиться на 15-20 відсотків.

Тепер лише імпортозаміщення: на російському авторинку вичерпалися запаси іномарок.

Пробивають чергове дно: в Росії продаж нових авто обвалився на 77%, найпопулярнішою моделлю стала машина без подушок безпеки та ABS.

Рівень 50-х років: виробництво легкових автомобілів у Росії обвалилося на 97%.

Джерело матеріала
loader
loader