Так, у Росії практично не залишилося моделей преміум-класу.
Їхній імпорт припинили ще навесні і тепер запаси дорогих автомобілів на складах добігли кінця.
Про це повідомляє "Комерсант".
У минулі роки частка преміальних автомобілів на ринку РФ стабільно досягала 9-10%.
Однак з весни вона почала різко зменшуватися: до травня 2022 року скоротилася вдвічі — до 5%, а зараз становить 4%.
Передумов зміни ситуації зараз немає.
Справа в тому, що санкції проти Росії фактично припинили імпорт авто преміум-класу.
На даний момент популярні бренди типу BMW, Mercedes-Benz, Bentley або Lexus не поставляють свої машини в РФ і їх запаси на складах дилерів фактично вичерпані.
Тож, наразі на російському авторинку робиться велика ставка на "китайців".
Водночас середня вартість нових авто в РФ за цей час суттєво зросла та становила 2,3 мільйона рублів ($38 000).
Втім, зумовлено це не продажами дорогих моделей, а різким зростанням цін на все без винятку авто.
Окрім того, виникли проблеми в РФ навіть й з вітчизняними машинами.
У "АвтоВАЗ" виникли проблеми з "урізаною" LADA Niva, на яку робили ставки в концерні після відходу основного акціонера в особі Renault, передає "Автоцентр".
Через санкції "АвтоВАЗ" втратив імпортні комплектувальні.
Зокрема, двигуни Renault H4m, а також автоматичні коробки передач та варіатори японської компанії Jatco, якими комплектували автомобілі LADA.
Не маючи можливості отримати оригінальні комплектувальні, в концерні вирішили налагодити виробництво так званої "урізаної" комплектації LADA Niva.
Офіційно продаж "антикризових" позашляховиків стартував 25 липня, але в дилерських центрах їх немає.
Зазначається, що в трьох із чотирьох автосалонів LADA Niva не було в наявності.
У четвертому автомобіль був, але оскільки лише один, то фінальну ціну запропонували обговорити "у капота".
Виробництво легкових автомобілів у РФ обвалилося в понад дев'ять разів.
Тепер лише імпортозаміщення: на російському авторинку вичерпалися запаси іномарок.
Рівень 50-х років: виробництво легкових автомобілів у Росії обвалилося на 97%.