У РФ майже не залишилось преміум авто, а "спрощена" LADA Niva не доїхала до дилерів
У РФ майже не залишилось преміум авто, а "спрощена" LADA Niva не доїхала до дилерів

У РФ майже не залишилось преміум авто, а "спрощена" LADA Niva не доїхала до дилерів

Так, у Росії практично не залишилося моделей преміум-класу.

Їхній імпорт припинили ще навесні і тепер запаси дорогих автомобілів на складах добігли кінця.

Про це повідомляє "Комерсант".

У минулі роки частка преміальних автомобілів на ринку РФ стабільно досягала 9-10%.

Однак з весни вона почала різко зменшуватися: до травня 2022 року скоротилася вдвічі — до 5%, а зараз становить 4%.

Передумов зміни ситуації зараз немає.

Справа в тому, що санкції проти Росії фактично припинили імпорт авто преміум-класу.

На даний момент популярні бренди типу BMW, Mercedes-Benz, Bentley або Lexus не поставляють свої машини в РФ і їх запаси на складах дилерів фактично вичерпані.

Тож, наразі на російському авторинку робиться велика ставка на "китайців".

Водночас середня вартість нових авто в РФ за цей час суттєво зросла та становила 2,3 мільйона рублів ($38 000).

Втім, зумовлено це не продажами дорогих моделей, а різким зростанням цін на все без винятку авто.

Окрім того, виникли проблеми в РФ навіть й з вітчизняними машинами.

У "АвтоВАЗ" виникли проблеми з "урізаною" LADA Niva, на яку робили ставки в концерні після відходу основного акціонера в особі Renault, передає "Автоцентр".

Через санкції "АвтоВАЗ" втратив імпортні комплектувальні.

Зокрема, двигуни Renault H4m, а також автоматичні коробки передач та варіатори японської компанії Jatco, якими комплектували автомобілі LADA.

Не маючи можливості отримати оригінальні комплектувальні, в концерні вирішили налагодити виробництво так званої "урізаної" комплектації LADA Niva.

Офіційно продаж "антикризових" позашляховиків стартував 25 липня, але в дилерських центрах їх немає.

Зазначається, що в трьох із чотирьох автосалонів LADA Niva не було в наявності.

У четвертому автомобіль був, але оскільки лише один, то фінальну ціну запропонували обговорити "у капота".

Виробництво легкових автомобілів у РФ обвалилося в понад дев'ять разів.

Тепер лише імпортозаміщення: на російському авторинку вичерпалися запаси іномарок.

Рівень 50-х років: виробництво легкових автомобілів у Росії обвалилося на 97%.

Источник материала
loader
loader