Журналісти дізналися подробиці секретного спільного проєкту Apple і Facebook
Журналісти дізналися подробиці секретного спільного проєкту Apple і Facebook

Журналісти дізналися подробиці секретного спільного проєкту Apple і Facebook

Apple колись пропонувала Facebook ввести в соцмережу платну підписку/ фото ua.depositphotos.com

Попри те, що Facebook іApple зараз жорстко конкурують в один час обидві компанії працювали над спільним проєктом – платною підпискою, яка б дозволила застосунку Facebook працювати без реклами на смартфонах iPhone.

Як говориться у матеріалі The Wall Street Journal, переговори велися з 2016 по 2018 року, проте технологічні гіганти так й не зуміли домовитися і між ними стався конфлікт.

Крім того, Apple і Facebook обговорювали можливість просування публікацій в соцмережі. Купертинівці пропонували оформити послугу як покупку всередині App Store, а комісія компанії з таких транзакцій становила б 30%. Однак у Facebook не побачили в цій моделі значних відмінностей від класичної моделі онлайн-реклами, виручку від якої компанія не збирається ділити ні з ким.

Згідно з відомостями журналістів, переговори велися з 2016 по 2018. Кількома роками пізніше на iPhone оновилася політика конфіденційності, внаслідок чого рекламна виручка гіганта соцмереж скоротилася на $10 млрд на рік.

Читайте також:
Apple капітально оновить дизайн свого популярного гаджета вперше з 2018 року
Apple капітально оновить дизайн свого популярного гаджета вперше з 2018 року
Bloomberg дізнався, які новинки Apple презентує у наступні кілька місяців
Bloomberg дізнався, які новинки Apple презентує у наступні кілька місяців
Apple в тандемі з голлівудськими режисерами готує абсолютно новий пристрій
Apple в тандемі з голлівудськими режисерами готує абсолютно новий пристрій

Нагадаємо, цієї осені у Apple заплановано дві великі презентації. Перша пройде у вересні, імовірно, 6 числа. Друга – в кінці жовтня. Більш точну дату ми дізнаємося лише за тиждень до івенту.

Водночас Facebook (тепер Meta) почала активно розвивати віртуальний світ. На ребрендинг вже направлено $10 млрд і це тільки початок. На виході повинен вийти віртуальний світ з VR і AR-технологіями.

Вас також можуть зацікавити новини:

  • В інтернеті набирає популярність браузер CENO – з ним все відкривається без VPN
  • Кнопка "Home" на місці: у мережі з'явилися перші зображення iPad 10
  • Гаджет дня: "розумний" стіл з вбудованим OLED-екраном і Qi-зарядкою (фото)
Теги за темою
Facebook
Джерело матеріала
loader
loader