Починаючи з середи, 21 вересня, TikTok розширює свої внітрушну правила, щоб політикам і політичним групам було важче збирати кошти за допомогою платформи — і незабаром планує заборонити всю діяльність зі збору коштів на політичні цілі. Про це повідомляє The Verge.
У дописі в блозі президент із глобальних бізнес-рішень TikTok Блейк Чандлі заявив, що компанія негайно вимкне всі функції реклами та монетизації, як-от подарунки та чайові, для політиків і партій на платформі. Крім того, облікові записи, що належать урядам, політикам і політичним партіям, повинні будуть подати заявку на перевірку.
«Забороняючи збір коштів на кампанії та обмежуючи доступ до наших функцій монетизації, ми прагнемо знайти баланс між наданням людям можливості обговорювати питання, які мають відношення до їхнього життя, а також захистом творчої, розважальної платформи, якої хоче наша спільнота», — написав Блейк Чандлі.
Протягом наступних кількох тижнів TikTok планує запровадити повну заборону на збір коштів на кампанії, зокрема, заборонить політикам і партіям використовувати платформу, щоб спрямовувати глядачів на вебсайти своїх кампаній, де приймають пожертви.
Речник TikTok Джеймі Фавацца сказав, що компанія планує забезпечити дотримання цих нових правил «за допомогою поєднання технологій і людської модерації».
Цей крок є частиною ширших ініціатив TikTok щодо чесності виборів цього року. У серпні компанія окреслила свої плани щодо подолання загрози шкідливої дезінформації про вибори, наголошуючи на чинній політиці, яка забороняє платити впливовим особам за публікацію політичного контенту. Компанія заявила, що почне публікувати навчальний контент для творців і компаній, щоб краще інформувати їх про заборону.
TikTok також заявив, що почне маркувати відео, які містять неправдиву або непідтверджену інформацію, пов’язану з виборами.
Попри те, що TikTok заборонив політичну рекламу з 2019 року, політичний контент продовжує наповнювати платформу. Десятки політиків-республіканців і демократів, які балотувалися на посади цього року, як-от Джон Феттерман, запустили облікові записи TikTok за останні кілька місяців. Велика база користувачів TikTok робить його ключовою платформою для кандидатів, які шукають підтримки молодих виборців.
Раніше «MediaSapiens» повідомляв, що кожне п’яте відео у TikTok містить дезінформацію.
Фото: Anton/ Рexels