Ставка на дешевизну: повністю електричний пікап Citroen Oli представлено офіційно – фото та характеристики
Ставка на дешевизну: повністю електричний пікап Citroen Oli представлено офіційно – фото та характеристики

Ставка на дешевизну: повністю електричний пікап Citroen Oli представлено офіційно – фото та характеристики

Citroën представили унікальний концепт-кар – повністю електричний пікап Citroën Oli.

Ця новинка символічно представляє нову інтерпретацію логотипу Citroën із двома шевронами, який буде використовуватися в усіх нових продуктах.

Спираючись на інноваційний досвід з Ami, CITROEN прагне зробити мобільність доступною, відповідальною та багатофункціональною.

Citroën Oli націлений на «найкращу в своєму класі» оцінку життєвого циклу завдяки зменшеній вазі та спрощенню виробництва, використанню перероблених матеріалів, доступності для покупки, міцності та довговічності.Важливо, що клієнти можуть розраховувати на те, що багато концепцій та інновацій, представлених в Oli, перейдуть до майбутніх сімейних електричних автомобілів Citroën.

Замість того, щоб бути «палацом на колесах» вагою 2500 кг, наповненим екранами та гаджетами, Oli доводить, що потреби суспільства можна задовольнити за допомогою достатньої кількості речей, яких потребують і хочуть клієнти.

Цього можна досягнути завдяки винахідливому використанню матеріалів, які підлягають переробці, і екологічному виробничому процесу.

Недорога, але бажана мобільність з нульовим рівнем викидів, що дозволяє вести різні способи життя – саме таку ціль ставить перед собою Бренд Citroën.

Розумно продуманий Oli є концептуальним мультифункціональним сімейним транспортним засобом, в основі якого лежить екологічність.

Даний концепт чітко демонструє, як можна досягти «найкращої в своєму класі» оцінки життєвого циклу (LCA).

Від концепції зі стриманим оптимальним використанням легких і перероблених матеріалів до екологічних виробничих процесів, від довговічності для подовженого терміну служби до відповідальної переробки в кінці терміну служби.

Коли кількість деталей і компонентів розумно зменшується, використовуються найлегші та екологічно чисті матеріали, наповненість автомобіля зводиться до мінімуму, а універсальність і функціональність збільшуються, результатом є щось набагато ефективніше, дуже доступне та менш складне.

Скрізь продумані деталі.

Сидіння, наприклад, мають просту конструкцію та використовують на 80% менше деталей, ніж традиційне сидіння.

Вони виготовлені з перероблених матеріалів, а продумана сітчаста конструкція спинок покращує природне освітлення всередині автомобіля.

Їх також можна легко оновити або персоналізувати відповідно до смаку окремих власників.

Це безпрограшний варіант, оскільки вага автомобіля зменшена, вони екологічні, а покращена атмосфера в салоні позитивно впливає на комфорт пасажирів.

Citroën Oli показує, що, долаючи ворогів запасу ходу та ефективності акумуляторних електромобілів, електромобілі можуть піти далі, служити довше, бути більш універсальними та коштувати дешевше.

«Це замкнуте коло: щоб забезпечити більший запас ходу на електриці, потрібна більша батарея.

Додавання нових технологій вимагає більшої потужності, що також означає більший акумулятор.

Усе це збільшує вагу, ускладнює роботу та підвищує вартість, і чим більше важить автомобіль, тим менш ефективним він стає», — додає Лоуренс Хансен, керівник відділу розробки продуктів Citroën.

«Oli показує, що може статися, коли ми використовуємо зовсім інший підхід».

Незважаючи на те, що Oli здається великим, він не є ані важким, ані громіздким –вага автомобіля становить близько 1000 кг, що робить його значно легшим за більшість компактних позашляховиків.

Як наслідок, його повністю електричній силовій установці потрібна лише батарея ємністю 40 к.

Вт/год, щоб забезпечити запас ходу до 400 км.

Завдяки обмеженню максимальної швидкості до 110 км/год для максимізації ефективності можна отримати відмінне споживання 10 к.

Вт-год/100 км, а зарядка від 20% до 80% займає лише 23 хвилини.

Будучи корисним «електричним пристроєм», Oli плавно і природно впишеться в електричну екосистему як ключова ланка.

Концепт від Citroёn може бути ланкою між домашніми сонячними панелями, які можуть періодично виробляти надлишкову електроенергію, яку можна повернути в мережу, стати в нагоді при потребі електроенергії в разі далекої поїздки або ж вдома наприклад, у разі відключення електроенергії.Завдяки підтримці інтелектуальної функції «Vehicle to Grid» (V2G) такий транспортний засіб як Oli, може заробляти гроші своїм власникам.

Oli здатен накопичувати надлишкову енергію від домашніх сонячних панелей і продавати її назад постачальникам енергії.

А також, концепт-кар здатен керувати проблеми з живленням, коли є пікове споживання або перебої в електромережі.Завдяки своїм можливостям «Автомобіля для завантаження» (V2L) Citroën Oli показує, що автомобіль може працювати як будинок далеко від дому під час літніх поїздок на пляж або вихідних у кемпінгу на пагорбах.

Враховуючи його батарею ємністю 40 к.

Вт/год і вихідну потужність розетки 3,6 к.

Вт (еквівалент домашньої розетки 230 В 16 А), Oli теоретично може забезпечити живленням електричний пристрій потужністю 3000 Вт протягом приблизно 12 годин.

«Це стане у нагоді, якщо ви плавали або промокли під дощем, і вам потрібно висушити волосся», — каже Енн Лалірон, керівник відділу розробки передових продуктів та мобільних рішень Citroën.

«Є потужність для вашого фена для волосся, і ви можете насолоджуватися прохолодним або гарячим напоєм, тому що ви можете підключити міні-холодильник або кавоварку.

А потім, коли настане ніч, ви можете підключити гриль і світло, щоб пообідати.

Тому Oli точно є вашим партнером на кожен день».Дизайн Oli не піддається стандартному розумінню того, як має виглядати автомобіль.

Його пропорції та силует вражають та чітко випромінюють індивідуальність.

Своїми габаритами новинка схожа на позашляховик та має наступні параметри: довжина 4,20 м, висота 1,65 м і ширина 1,90 м.

Oli може бути ким завгодно: сімейним лімузином, міським дослідником, транспортним засобом для пригод, напарником.

Та навіть розширенням сімейного дому завдяки своїй здатності живити повсякденні прилади, допомагати у разі відключення електроенергії або створювати платформу для миття вікон зовні.В Oli естетичний підхід був навмисно перебільшений, щоб підсилити функціональність і універсальність.

І, як і Ami, він не боїться демонструвати свій простий та інтуїтивно зрозумілий підхід і вирізняється грайливим використанням кольорових відблисків, яскравих матеріалів обробки та яскравих візерунків, які відстоюють можливості для персоналізації.Citroën Oli розроблений, щоб бути простим і корисним інструментом для повсякденного життя.

Не залежно від того чи відвідуєте меблевий магазин, щоб привезти додому упаковані меблі, чи завантажуєте дошки для веслування та намет із висувним дахом на вихідні на узбережжі, Oli буде надійним вам помічником.

Усе можна розмістити у просторому дворівневому багажному відсікові, завдяки швидкій та легкій трансформації.

Незалежні підголівники задніх сидінь з легкістю ховаються в дах, заднє скло зсувається, і вуаля – верхня плоска знімна платформа шириною 994 мм миттєво збільшується в довжину з 679 мм до 1050 мм.

Ключовою сферою інновацій для максимального використання екологічно чистих матеріалів, підвищення довговічності та зниження витрат є те, що власники визнають потенційно дорогим і шкідливим для навколишнього середовища – колеса та шини.

Геніальна та ефективна комбінація 20-дюймового колеса та шини, встановлена ​​на Oli, поєднує новий дизайн прототипу гібридного колеса з концептуальною, екологічною та інтелектуальною шиною, створеною спільно з Goodyear.

Citroën співпрацює з Goodyear, щоб використовувати концептуальну шину Eagle GO, яка поєднує екологічність із довговічністю та інтелектуальними технологіями для моніторингу стану та здоров’я шин.

Оскільки повністю алюмінієві колеса є дорогими та енергоємними для виробництва, а повністю сталеві колеса важкі, було прийнято рішення поєднати обидва.

Отримані гібридні колеса на 15 відсотків легші, ніж еквівалентні сталеві колеса, що сприяє зменшенню загальної ваги автомобіля на 6 кг.

Дизайнери автомобілів завжди тягнуться до зірок, коли мова заходить про комплектацію інтер’єру, але дуже часто відмовляються від бажання додати більші екрани, вищі підлокітники, вигнуті панелі, плюшеві сидіння тощо.

Це додає матеріалів, ваги та вартості.«Ми вирішили створити якомога більше простору та світла всередині Oli з якомога меншою кількістю інфраструктури та максимізувати використання екологічно чистих матеріалів», — каже Леклерк.

«Це не так просто, як ви думаєте, тому що вам потрібно зробити кабіну зручною, безпечною та міцною, і є певні елементи технології, які очікують клієнти.

Ми черпали натхнення в інших формах дизайну продукту з ефективним використанням простору, де мінімальне краще – наприклад, смартфон або система hi-fi.

Зрештою, скільки кнопок, дисків і екранів вам справді потрібно?»Замість повної приладової панелі з кількома екранами, Oli має одну симетричну балку, що проходить по ширині автомобіля.

Дана конструкція розміщує на собі кермо, док-станцію для смартфона та п’ять чітко ідентифікованих перемикачів для система кондиціонування в центрі.Балка містить електрифіковану рейку, до якої можна підключати аксесуари через USB-роз’єми, які ковзають уздовж неї.

Це ідеально підходить для живлення пристроїв або навіть для підключення кавоварки, поки очікуєте, поки діти прийдуть зі школи.

В Oli всі необхідні інформаційно-розважальні засоби та зв’язок доступні в автомобілі на вашому персональному смартфоні, який підключено до центрального роз’єму на балці.Економія простору та місця для розробників Oli була в пріоритеті.

Замість громіздких автомобільних крісел, які блокують світло та заповнюють салон, компактні передні сидіння Oli використовують на 80% менше деталей, ніж сидіння аналогічного позашляховика – лише 8, а не 37.

Яскраво-помаранчеві передні сидіння складаються з міцних трубчастих каркасів, на які встановлюється зручна базова подушка, вкрита текстилем із 100% переробленого поліестеру, який на 100% підлягає переробці.Інноваційні сітчасті спинки, надруковані на 3D-принтері, мають інтегрований підголівник і натхненні сучасними офісними меблями.

Вони тонкі, але мають високу підтримку, зручні та жорсткі саме там, де вони повинні бути.

Пасажири на задніх сидіннях можуть використовувати відкриту трубчасту раму спинки для встановлення аксесуарів: невеликого планшету, що живиться через USB-роз’єм, гачків для підвішування сумки, рамки для підстаканників, сітки для журналів, як у авіалайнері, або невеликого лотка для їжі, щоб перекусити в дорозі.

Замість килимів, які важко чистити, Oli пропонує цільне модульне покриття для підлоги, виготовлене у партнерстві з BASF із розширеного термопластичного поліуретану (E-TPU).

Поролон такий же еластичний, як гума, але легший, надзвичайно пружний і дуже стійкий до стирання.

Його можна взагалі замінити, якщо власник віддає перевагу новому кольору.

«Цей високоякісний високоефективний матеріал зазвичай зустрічається у світі спорту», ​​— хвалиться П’єр Леклерк.

«Він використовується на бігових доріжках, велосипедних сідлах і навіть на підошвах добре відомих кросівок.

Йому надають перевагу завдяки своїм пружинним і амортизаційним властивостям, які можуть «підвищити» продуктивність і комфорт на трасі».Ключовим елементом історії Oli є те, що задумано створити власну довговічну економіку замкнутого циклу.

Він показує, як автомобіль можна легко та доступно переосмислити для кількох наступних життів з новими власниками.

Так просто використовувати відремонтовані деталі, нові декоративні елементи чи кольори та навіть оновлені деталі з часом.

Загальна вартість володіння буде низькою.

Але якщо виникне потреба замінити двері, фару чи бампер, то без проблем можна отримати перероблені деталі через Citroën з інших автомобілів Oli, які більше не підлягають обслуговуванню.

Логічно, якщо відремонтувати автомобіль буде коштувати дорожче, ніж придбати новий, то транспортний засіб не буде ремонтуватися.

Oli змінює це – екологічно та економічно краще відремонтувати, ніж замінити протягом кількох життєвих циклів.

Коли відновлення стає неекономічним, Citroën перетворює кожну Oli на донора перероблених запчастин для інших, яким потрібні запчастини, або відправляє інші запчастини на загальну переробку.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Джерело матеріала
loader
loader