З’ясовано, коли подальше зниження швидкості вже не впливає на безпеку руху
З’ясовано, коли подальше зниження швидкості вже не впливає на безпеку руху

З’ясовано, коли подальше зниження швидкості вже не впливає на безпеку руху

Британські дослідники з’ясували, що з певної межі подальше зниження дозволеної швидкості руху не спричинить відчутного підвищення безпеки.

Про це повідомляє автомобільний портал Auto.

Express з посиланням на нове дослідження, опубліковане в Journal of Epidemiology and Community Health.

Дослідники проаналізували 76 доріг у центрі Белфаста до та після введення обмеження швидкості 20 миль/год (32 км/год), порівнюючи їх з іншими дорогами Північної Ірландії, де зберігалися обмеження швидкості 30 або 40 миль/год (48 та 64 км/год).

І дійшли висновку, що “немає статистично значущих відмінностей” у довгостроковій частоті аварій і жертв або середній швидкості руху.

Однак, згідно з дослідженням, дороги з обмеженням 20 миль на годину мали меншу пропускну спроможність, що призводило до частих заторів.

У дослідженні зроблено висновок, що політики, які розглядають подальше обмеження швидкості, повинні враховувати точність, контекст і масштаб впровадження.

Наприклад, на ділянках, де це дійсно необхідно, уповільнювати швидкість за допомогою примусових заходів – чи то через модифікацію дизайну доріг за допомогою острівців, добре спроєктованих лежачих поліціянтів або шикан.

А не встановлювати обмеження швидкості по всій довжині дороги.

Взагалі сенс значних обмежень швидкості є лише там, де є велика кількість велосипедистів і пішоходів.

До того ж дослідження показало, що водії з меншою ймовірністю дотримуються обмеження, якщо не вірять, що воно відповідає реальним дорожнім умовам.

Теги за темою
Закон
Джерело матеріала
loader
loader