/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F107%2Fac9e4025491306d34b936257def6865e.jpg)
Недодумали: що дратує у сучасних автомобілях
Далеко не всі технічні рішення сучасного автопрому виправдані.
Як зробити ідеальну автівку?.
Людині властиво ідеалізувати старовину, скептично поглядаючи на досягнення прогресу.
Однак сучасний автомобіль – це Клондайк за частиною рішень, що викликають наше невдоволення і роздратування.
Навіть якщо ми до них звикли і терпимо.
Ми зібрали кілька десятків прикладів.
М’яке місце.
Якщо на вас шорти, сідати на шкіряне сидіння неприємно: у спеку воно розжарюється градусів до 60, а то й більше.
Втім, мокра пляма на майці після поїздки теж гарантується.
У холод – зворотні проблеми.
Тим часом ганчіркові сидіння чомусь стали рідкістю.
Безглузда мода?.
Широчені стійки заважають огляду.
На старих машинах оглядовість була кращою! Воно і зрозуміло: не було широких стійок, покликаних забезпечити безпеку.
Тепер вони перекривають півдороги.
Вже з’являються повідомлення про технології, які роблять ці стійки «прозорими» – від складної системи напівпрозорих дзеркал до екранів, на які передається зображення з камер.
Чи не марозм? Може, просто виготовляти тонку стійку з якогось титану?.
Убога штатна навігація.
Штатний навігатор – штука чудова: не треба ні смартфонів, ні дротів.
Одна біда: працює огидно, оскільки навіть при їзді мегаполісом постійно плутається у дворових проїздах та промзонах, а в масштабах країни часто навіть не знає потрібний населений пункт.
За володіння мовою – окреме “незадовільно”.
Переускладнене меню.
Чим сучасніше автомобіль, тим важче в ньому щось включити простим натисканням кнопочки.
Замість кнопок – суцільні меню і підменю на залапаному пальцями тачскріні.
Це зручно? Це безпечно? Зате гарно виглядає….
Кастрована запаска.
Повноцінна запаска йде в історію.
Чи вже пішла? Називати колесом те, що кладуть замість неї, язик не повертається.
Особливо неприємно виявитися з докаткою на передньої осі на слизькій зимовій дорозі, яка рясніє ямами з гострими краями….
ESP, що не відключається.
Часто автомобілю, щоб вирватися з грязевого або снігового полону, потрібно, щоб провідні колеса могли інтенсивно обертатися.
Але протибуксувальна система душить двигун.
На більшості автомобілів є кнопка відключення протибуксувальної системи, десь для цього треба поринути в мене, а є й такі, де система не відключається.
Шанс обійтися без троса і трактора в останньому випадку менше.
Cтарт-стоп, що не вимикається.
Ця опція дратує багатьох.
Одним шкода стартер і АКБ (нехай вони й посилені), інші щоразу здригаються, коли мотор раптом глухне біля світлофора.
Здавалося б, – відключи її та забудь! Але подібно зомбі, старт-стоп оживає з кожним новим пуском мотора – такі сертифікаційні вимоги.
Особливо бісить, коли відключати його можна не фізичною кнопкою, а після довгих подорожей по меню.
Фіксовані комплектації.
При виборі комплектації нового автомобіля покупець часто стикається з тим, що йому пропонують масу елементів, яких особисто він не потребує.
Комусь люк у даху потрібен як дірка в голові.
Той, хто пересувається сам або максимум удвох, не хоче платити за обігрів задніх сидінь.
Разом з тим у простій комплектації часто пропонують дешеві галогенки, а хочеться нормальне світло.
Фіксовані комплектації найчастіше використовують азійські виробники.
Тому, хто їде за машиною з тонуванням, нічого крізь неї не видно.
При цьому тонування міг нанести не тільки власник, якому це “конче треба”, але й виробник, ні в кого нічого не питаючи.
Багато автомобілів у багатій комплектації не можна купити без тонування задньої півсфери.
Примхливі ремені.
В автомобілі, припаркованому на ухилі, пристебнутись ременем не вдається: спрацьовує механічне блокування котушки ременя.
Вона призначена для того, щоб ремінь утримував людину при різкому уповільненні або перекиданні автомобіля.
Накажете їхати непристебнутим?.
Щілина між сидінням і тунелем.
Свого роду чорна діра, в якій зникають мобільні телефони, монети, гребінці, квитанції та інші предмети, а вивудити їх дуже складно.
Рука не пролазить, під сидіння просто так не залізти.
Спроби дістати картку, що впала, на швидкості можуть закінчитися аварією.
У продажу навіть з’явилися “затички” цих щілин, а досвідчені читачі пропонують доморощені рішення типу ізоляції для пластикових труб.
Якось не “комільфо” виходить….
Кришка, що не закривається.
Конструктивно “бардачок” може бути великим пластиковим ковшем, який повертається разом з кришкою, показуючи власнику весь вміст.
Це зручно.
А буває інакше: ящик – вбудований, а рухлива тільки кришка.
У щілину, де розташовані петлі, постійно потрапляють різні авторучки, проводи та інший скарб.
Є ризик зламати петлі, закриваючи поспіхом.
Пластик, що легко дряпається.
При перевезенні будь-яких вантажів, крім м’яких речей, на пластикові багажного відділення і салону частенько залишаються подряпини.
З цієї точки зору в багажнику або дверних кишенях зручніше м’яка обшивка.
Але вона погано відмивається від забруднень… Як знайти універсальне рішення?.
Крихкі бампери.
Кузовна деталь – бампер – отримала назву від англійського слова bump, що означає “вдарятися; налітати, наштовхуватися”.
Сьогодні все перекинулося з ніг на голову: із захисного пристрою він перетворився на красиву фарбовану ніжку, яку треба берегти.
Низько нависає над дорогою, дряпається, а іноді й тріскається – навіть від контакту з малими кучугурами.
Колеса “на ізострічці”.
Ще один дивний писк моди: шини стають дедалі нижчими.
У багатій комплектації обов’язкові колеса “на ізострічці”.
Для фоточок в Інстаграмі це добре, а ось для їзди по реальних дорогах – знущання.
Жорстко, та й пробою боковини рано чи пізно гарантовано.
Некоректно працюючий контроль тиску в шинах.
Система моніторингу тиску в шинах – річ корисна: може запобігти пошкодженню шини або навіть аварію.
Вона буває двох типів: з виміром кількості обертів коліс при русі або з датчиками, встановленим безпосередньо всередині колеса.
Останні зручніше, оскільки можуть розповісти про спущене колесо навіть до початку поїздки.
Але і ті, і інші періодично дістають помилковими тривогами.
Очевидно, алгоритми обробки сигналу ще потребують уточнення.

