Недодумали: що дратує у сучасних автомобілях
Недодумали: що дратує у сучасних автомобілях

Недодумали: що дратує у сучасних автомобілях

Далеко не всі технічні рішення сучасного автопрому виправдані.

Як зробити ідеальну автівку?.

Людині властиво ідеалізувати старовину, скептично поглядаючи на досягнення прогресу.

Однак сучасний автомобіль – це Клондайк за частиною рішень, що викликають наше невдоволення і роздратування.

Навіть якщо ми до них звикли і терпимо.

Ми зібрали кілька десятків прикладів.

М’яке місце.

Якщо на вас шорти, сідати на шкіряне сидіння неприємно: у спеку воно розжарюється градусів до 60, а то й більше.

Втім, мокра пляма на майці після поїздки теж гарантується.

У холод – зворотні проблеми.

Тим часом ганчіркові сидіння чомусь стали рідкістю.

Безглузда мода?.

Широчені стійки заважають огляду.

На старих машинах оглядовість була кращою! Воно і зрозуміло: не було широких стійок, покликаних забезпечити безпеку.

Тепер вони перекривають півдороги.

Вже з’являються повідомлення про технології, які роблять ці стійки «прозорими» – від складної системи напівпрозорих дзеркал до екранів, на які передається зображення з камер.

Чи не марозм? Може, просто виготовляти тонку стійку з якогось титану?.

Убога штатна навігація.

Штатний навігатор – штука чудова: не треба ні смартфонів, ні дротів.

Одна біда: працює огидно, оскільки навіть при їзді мегаполісом постійно плутається у дворових проїздах та промзонах, а в масштабах країни часто навіть не знає потрібний населений пункт.

За володіння мовою – окреме “незадовільно”.

Переускладнене меню.

Чим сучасніше автомобіль, тим важче в ньому щось включити простим натисканням кнопочки.

Замість кнопок – суцільні меню і підменю на залапаному пальцями тачскріні.

Це зручно? Це безпечно? Зате гарно виглядає….

Кастрована запаска.

Повноцінна запаска йде в історію.

Чи вже пішла? Називати колесом те, що кладуть замість неї, язик не повертається.

Особливо неприємно виявитися з докаткою на передньої осі на слизькій зимовій дорозі, яка рясніє ямами з гострими краями….

ESP, що не відключається.

Часто автомобілю, щоб вирватися з грязевого або снігового полону, потрібно, щоб провідні колеса могли інтенсивно обертатися.

Але протибуксувальна система душить двигун.

На більшості автомобілів є кнопка відключення протибуксувальної системи, десь для цього треба поринути в мене, а є й такі, де система не відключається.

Шанс обійтися без троса і трактора в останньому випадку менше.

Cтарт-стоп, що не вимикається.

Ця опція дратує багатьох.

Одним шкода стартер і АКБ (нехай вони й посилені), інші щоразу здригаються, коли мотор раптом глухне біля світлофора.

Здавалося б, – відключи її та забудь! Але подібно зомбі, старт-стоп оживає з кожним новим пуском мотора – такі сертифікаційні вимоги.

Особливо бісить, коли відключати його можна не фізичною кнопкою, а після довгих подорожей по меню.

Фіксовані комплектації.

При виборі комплектації нового автомобіля покупець часто стикається з тим, що йому пропонують масу елементів, яких особисто він не потребує.

Комусь люк у даху потрібен як дірка в голові.

Той, хто пересувається сам або максимум удвох, не хоче платити за обігрів задніх сидінь.

Разом з тим у простій комплектації часто пропонують дешеві галогенки, а хочеться нормальне світло.

Фіксовані комплектації найчастіше використовують азійські виробники.

Тому, хто їде за машиною з тонуванням, нічого крізь неї не видно.

При цьому тонування міг нанести не тільки власник, якому це “конче треба”, але й виробник, ні в кого нічого не питаючи.

Багато автомобілів у багатій комплектації не можна купити без тонування задньої півсфери.

Примхливі ремені.

В автомобілі, припаркованому на ухилі, пристебнутись ременем не вдається: спрацьовує механічне блокування котушки ременя.

Вона призначена для того, щоб ремінь утримував людину при різкому уповільненні або перекиданні автомобіля.

Накажете їхати непристебнутим?.

Щілина між сидінням і тунелем.

Свого роду чорна діра, в якій зникають мобільні телефони, монети, гребінці, квитанції та інші предмети, а вивудити їх дуже складно.

Рука не пролазить, під сидіння просто так не залізти.

Спроби дістати картку, що впала, на швидкості можуть закінчитися аварією.

У продажу навіть з’явилися “затички” цих щілин, а досвідчені читачі пропонують доморощені рішення типу ізоляції для пластикових труб.

Якось не “комільфо” виходить….

Кришка, що не закривається.

Конструктивно “бардачок” може бути великим пластиковим ковшем, який повертається разом з кришкою, показуючи власнику весь вміст.

Це зручно.

А буває інакше: ящик – вбудований, а рухлива тільки кришка.

У щілину, де розташовані петлі, постійно потрапляють різні авторучки, проводи та інший скарб.

Є ризик зламати петлі, закриваючи поспіхом.

Пластик, що легко дряпається.

При перевезенні будь-яких вантажів, крім м’яких речей, на пластикові багажного відділення і салону частенько залишаються подряпини.

З цієї точки зору в багажнику або дверних кишенях зручніше м’яка обшивка.

Але вона погано відмивається від забруднень… Як знайти універсальне рішення?.

Крихкі бампери.

Кузовна деталь – бампер – отримала назву від англійського слова bump, що означає “вдарятися; налітати, наштовхуватися”.

Сьогодні все перекинулося з ніг на голову: із захисного пристрою він перетворився на красиву фарбовану ніжку, яку треба берегти.

Низько нависає над дорогою, дряпається, а іноді й тріскається – навіть від контакту з малими кучугурами.

Колеса “на ізострічці”.

Ще один дивний писк моди: шини стають дедалі нижчими.

У багатій комплектації обов’язкові колеса “на ізострічці”.

Для фоточок в Інстаграмі це добре, а ось для їзди по реальних дорогах – знущання.

Жорстко, та й пробою боковини рано чи пізно гарантовано.

Некоректно працюючий контроль тиску в шинах.

Система моніторингу тиску в шинах – річ корисна: може запобігти пошкодженню шини або навіть аварію.

Вона буває двох типів: з виміром кількості обертів коліс при русі або з датчиками, встановленим безпосередньо всередині колеса.

Останні зручніше, оскільки можуть розповісти про спущене колесо навіть до початку поїздки.

Але і ті, і інші періодично дістають помилковими тривогами.

Очевидно, алгоритми обробки сигналу ще потребують уточнення.

Теги по теме
Технологии
Источник материала
Поделиться сюжетом