/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F6922b70fc29ed778fc9fa662e03e0dd5.jpg)
Українка обурилася тарифами ПриватБанку та ставленням до клієнтів: "Бере кінську комісію"
Українка поскаржилася на ПриватБанк через грабіжницькі комісії та ставлення до клієнтів. Подробиці вона розкрила у своїй скарзі на порталі Мінфін.
Підпишись на наш Viber: новини, гумор та розваги!
ПідписатисяКлієнтка розповіла, що скористалася популярною послугою ОЛХ-доставка, але її було скасовано. В результаті на рахунок повернулися гроші за покупку, але не все, що обурило жінку. Також вона наголосила, що технічна підтримка банку працює дуже повільно.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F1961d2c3446a7ad4c6e916721d71b669.jpg)
"Купила товар на олх. За хвилину його скасували. Гроші на рахунок повернулися, але не всі. Технічна підтримка відповідає вічність. У результаті виявилося, що вони взяли 60 грн за свої послуги! В інших банках при поверненні коштів повертають усі. Мало того, що приват - це єдиний банк, який бере за оплату на олх 3%, так вони ще й не повертають у разі повернення", - обурилася клієнтка банку.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F0aaebe6ce7307a78af082b725737a0e2.jpg)
У ПриватБанку поспішили відповісти і запевнили, що платіж було проведено відповідно до тарифу картки, а повернення комісії провадиться у разі неуспішної операції, зумовленої помилкою Банку.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F42a570ff7ba68c3dfcff549fae384cf6.jpg)
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, "не соромиться обкрадати": українка розповіла, як ПриватБанк відмовився повертати її законні гроші.
Також наш портал інформував, що ПриватБанк зробив важливе попередження перед Новим роком: українці можуть залишитися без грошей.
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "гіршого банку немає": клієнтка "Ощадбанку" розповіла, як через помилку в системі та байдужість співробітників втратила гроші.

