Йдеться про дві ділянки: Держкордон – Старжава – Хирів – Нижанковичі – Держкордон (лінія 102) та Хирів – Самбір.
“Укрзалізниця” оновила 10 мостів, а також відремонтувала майже 70 км колій, вокзальну інфраструктуру та пасажирські платформи в Хирові, Нижанковичах та Старжаві.
Ремонтні роботи виконали менше, ніж за рік.
Міністр наголосив, що завершення цих проєктів допоможе наростити пропускну спроможність західного кордону України, зокрема польського напрямку.
Заступник голови Львівської ОВА Юрій Бучко додав, що капітально відремонтували приблизно 70 км головної та приймально-відправних колій, із них 30 км – широкої, 9 км – європейського зразка та 30 км – суміщеної колії.
Він зазначив, що у найближчій перспективі очікується відновлення руху поїздів міжнародною дільницею Мальховіце – Нижанковичі – Старжава – Кросценко.
“Це додаткові можливості для експортерів, додаткові логістичні шляхи для транспортування гуманітарної допомоги та прискорення інтеграції в європейський ринок”, – підсумував Бучко.
Крім того, у 2022 році завершили реконструкцію та електрифікацію дільниці Ковель – Ізов – Держкордон.
За словами міністра, це дозволить в перспективі збільшити кількість пар поїздів до європейських країн за добу до 14.
Кубраков зауважив, що триває робота над розвитком автомобільної прикордонної інфраструктури.
Зокрема, цього тижня відкрили для пустих вантажівок пункт пропуску “Нижанковичі – Мальховіце”.
Торік модернізували та збільшили пропускну спроможність пункту “Краківець – Корчова”, знайшли інфраструктурне рішення для зменшення черг в пункті “Ягодин – Дорогуськ”.
Ці кроки дозволили суттєво наростили вантажопотік через українсько-польський кордон.
“Паралельно працюємо над впровадженням проєкту електронної черги на пілотному пункті пропуску “Ягодин – Дорогуськ”.
Наша ключова ціль – упорядкувати проблему черги і не допустити, щоб вона стала загрозою для логістики через кордон”, – додав міністр.