Користувачам Facebook і Instagram незабаром доведеться платити за верифікацію на платформах соціальних мереж, оскільки Meta йде по стопах конкурентної платформи Twitter.
Марк Цукерберг, виконавчий директор Meta, оголосив у дописі на Facebook у неділю, що сервіс спочатку буде запущено в Австралії та Новій Зеландії пізніше цього тижня.
Компанія заявила, що це коштуватиме 11,99 доларів США на місяць у веб-версії або 14,99 доларів США на iOS та Android (або, в Австралії, 19,99 доларів США в Інтернеті або 24,99 доларів США на iOS та Android).
Цукерберг сказав, що на додаток до синього значка сервіс запропонує «додатковий захист від видавання себе за іншу особу», покращене охоплення перевірених користувачів і прямий доступ до служби підтримки клієнтів.
У дописі в блозі Meta заявила, що буде покладатися на державні документи, що посвідчують особу, щоб підтвердити особу підтверджених облікових записів, щоб уникнути збентеження облікових записів, які видають себе за людей і бренди, як це сталося, коли Twitter спочатку розгорнув свою платну службу перевірки.
Облікові записи також повинні мати історію публікацій, і користувачам має бути принаймні 18 років.
Послуга не буде доступна для компаній на даному етапі, сказав Мета .
Збільшення видимості публікацій від перевірених користувачів «залежить від існуючого розміру аудиторії передплатника та теми їхніх публікацій», заявили в компанії. Ті, хто має меншу аудиторію, можуть відчути більший вплив.