Черги вантажівок на польсько-українському кордоні наразі не зникнуть
Черги вантажівок на польсько-українському кордоні наразі не зникнуть

Черги вантажівок на польсько-українському кордоні наразі не зникнуть

23 лютого відбулось розширене засідання постійної комісії з питань інженерного, житлового-комунального господарства, інфраструктури та паливно-енергетичного комплексу Львівської обласної ради з питання пунктів пропуску через державний кордон.

Збільшення і пришвидшення проходження вантажів через пункти пропуску - важливий фактор для розвитку бізнесу, сільського господарства, які здійснюють зовнішньоекономічну діяльність на Львівщині та в Україні загалом, вказує Раделицький.

Він виокремив головне із засідання:.

черги із вантажних автомобілів, на жаль, будуть далі, оскільки блокування портів ворогом спричинило переміщення вонтажопотоку на західні кордони України, з якими не можуть впоратись у Польщі (зменшення черг у нас на кордоні, збільшують черги біля їхніх портів, тому сусідам вигідно, щоб черги були в нас, а не в них);.

"Нижанковичі – Мальховичі" повністю планують відкрити у 1-му кварталі 2024 року (зараз пункт працює на в’їзд/виїзд порожніх фур);.

де буде наступний п.

залежить від польської сторони і на його потенційне відкриття в майбутньому слід очікувати 5 років;.

заплановані реконструкції пунктів пропуску Шегині, Рава-Руська, Краківець.

Є готові проєкти, але поки війна ніхто робити цього не буде, оскільки це передбачає тимчасове закриття пункту;.

зони сервісного обслуговування перед пунктами пропуску робляться, обіцяють до літа зробити (так пообіцяли по п.

Шегині), й надалі будуть вивчати міжнародний досвід.

"Бізнесу далі треба допомагати ЗСУ, це найкращі інвестиції в економіку країни, від ЗСУ залежить робота портів та економіки в України в цілому!" - резюмував Раделицький.

Джерело матеріала
loader
loader