/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F249%2F3f3dc140dbbaba35b9dfe042b82450a6.jpg)
Черги вантажівок на польсько-українському кордоні наразі не зникнуть
23 лютого відбулось розширене засідання постійної комісії з питань інженерного, житлового-комунального господарства, інфраструктури та паливно-енергетичного комплексу Львівської обласної ради з питання пунктів пропуску через державний кордон.
Збільшення і пришвидшення проходження вантажів через пункти пропуску - важливий фактор для розвитку бізнесу, сільського господарства, які здійснюють зовнішньоекономічну діяльність на Львівщині та в Україні загалом, вказує Раделицький.
Він виокремив головне із засідання:.
черги із вантажних автомобілів, на жаль, будуть далі, оскільки блокування портів ворогом спричинило переміщення вонтажопотоку на західні кордони України, з якими не можуть впоратись у Польщі (зменшення черг у нас на кордоні, збільшують черги біля їхніх портів, тому сусідам вигідно, щоб черги були в нас, а не в них);.
"Нижанковичі – Мальховичі" повністю планують відкрити у 1-му кварталі 2024 року (зараз пункт працює на в’їзд/виїзд порожніх фур);.
де буде наступний п.
залежить від польської сторони і на його потенційне відкриття в майбутньому слід очікувати 5 років;.
заплановані реконструкції пунктів пропуску Шегині, Рава-Руська, Краківець.
Є готові проєкти, але поки війна ніхто робити цього не буде, оскільки це передбачає тимчасове закриття пункту;.
зони сервісного обслуговування перед пунктами пропуску робляться, обіцяють до літа зробити (так пообіцяли по п.
Шегині), й надалі будуть вивчати міжнародний досвід.
"Бізнесу далі треба допомагати ЗСУ, це найкращі інвестиції в економіку країни, від ЗСУ залежить робота портів та економіки в України в цілому!" - резюмував Раделицький.

