Як продати особистий блог: візуальне оформлення як нова візитівка сьогодення
Як продати особистий блог: візуальне оформлення як нова візитівка сьогодення

Як продати особистий блог: візуальне оформлення як нова візитівка сьогодення

Тепер за допомогою social media ми заявляємо про себе, як про особистість, показуємо свій професійний рівень, уподобання та спосіб життя.

Сьогодні люди все менше обмінюються номерами телефону, і все більше профілями у мережі.

То чи справді тема візуальної стратегії контенту все ще викликає сумніви щодо того наскільки це важливо у наш час?.

За допомогою візуального контенту ми знайомимо аудиторію з собою, доносимо свої цінності, навички, розповідаємо про свої інтереси, смаки та транслюємо свій стиль.

І цим матеріалом ми хочемо познайомити користувачів більш детально та поетапно, як працювати у цьому напрямку, аби ваша сторінка у соціальній мережі викликала захват.

Разом із візуальним стратегом та лідером думок у цій сфері Тетяною Кулик ми зібрали для вас основні поради щодо створення контенту з практичної точки зору.

Джерело матеріала
loader
loader