/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F209%2F9a4b49afde4c63ed8303e48b88bf9342.jpg)
аерофлот через санкції вперше вимушений відправити свій Airbus на ремонт до Ірану
Як передає Укрінформ, про це пише РБК із посиланням на три джерела.
«5 квітня широкофюзеляжний лайнер Airbus A330-300 із реєстраційним номером RA-73700 перелетів до Тегерана, де повітряне судно обслужать технічні фахівці найбільшого іранського перевізника Mahan Air… Можливість технічного обслуговування в Ірані аерофлот обговорював кілька місяців», - йдеться у повідомленні.
При цьому "ключове завдання відправки першого A330 на ремонт у Mahan Air - обслуговування стійок шасі літака". Раніше для цих цілей аерофлот використовував потужності інших провайдерів, зокрема гонконгської HAECO. Влітку 2021 року перевізник підписав нову довгострокову угоду з обслуговування та капітального ремонту компонентів літаків із цією компанією. Проте масштабні міжнародні санкції зачепили, зокрема, й послуги ремонту та постачання запчастин російським перевізникам.
Як зазначає видання, "аерофлот" - найбільша російська авіакомпанія, в парку якої на 1 квітня було 178 літаків виробництва Airbus і Boeing.
У 2022 році після введення санкцій в росіїзупинили польоти дев’ять місцевих авіакомпаній, у чотирьох із них росавіація призупинила основний документ - сертифікат експлуатанта, у ще однієї - сертифікат був анульований.

