/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2Fe3d7f62eb3af99bdcc3b6cab1772a421.jpg)
В "Укрзалізниці" зізналися, коли можна купити постільну білизну у самому поїзді: це рідкісна подія
"Укрзалізниця" постійно намагається адаптувати свої послуги під сучасні тренди, хоч і не без проблем.
Наприклад, нещодавно, незважаючи на додавання можливості онлайн-купівлі квитків, українці зіткнулися з баригами, які викуповують квитки на рейси за лічені секунди і потім продають їх у кілька разів дорожче. Однак зараз ми сфокусуємось не на цій проблемі.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F90903e5ff5a4e66637033decea0c5388.jpg)
Згідно з чинним законодавством, пасажири "Укрзалізниці" не можуть придбати комплект постільної білизни в поїзді (якщо це не було зроблено для придбання квитка). Проте є кілька випадків, коли така функція "розблокується" — якщо поїзд суттєво відхиляється від заздалегідь зазначеного графіка... або ж, якщо у вас у родині сталася трагедія.
У прес-службі "Укрзалізниці" за запитом повідомляється, що, якщо пасажир не сплатив вартість "постельного набору" в касі, через термінову поїздку на похорон, через нещасний сімейний випадок, він може придбати його безпосередньо в самому вагоні - у начальника поїзда або провідника.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F00abcef7de3ccf9fff9449ca6ed0a3e9.jpg)
Також повідомляється, що українці не можуть користуватися подушками, матрацами у випадку, якщо вони не оплатили комплект постільної білизни або якщо не взяли своє. Бо все це входить у вартість постільних речей (матрац, ковдра, подушка, два простирадла, наволочка, рушник).
Знай.ua писав, "Укрпошта" похвалилася тим, чого не може "Нова пошта" - робили це ще 20 років тому

