У мобільному застосунку "Нової пошти" стався збій, компанія працює над розв'язанням проблеми
У мобільному застосунку "Нової пошти" стався збій, компанія працює над розв'язанням проблеми

У мобільному застосунку "Нової пошти" стався збій, компанія працює над розв'язанням проблеми

Мобільний застосунок та сервіс авторизації "Нової пошти" тимчасово не працює через технічний збій. Наразі неможливо скористатися поштоматом та послугами в застосунку

Про це повідомили в пресслужбі компанії.

"Усі, хто очікують посилки в поштомат сьогодні, найближчим часом вам зателефонує оператор "Нової пошти" й уточнить ваші побажання: зручний для вас спосіб доставки або можливість зачекати отримання в поштоматі", - йдеться у повідомлені. 

Водночас усі послуги з відправки посилок і вантажів та фінансові послуги клієнти можуть отримати в будь-якому відділенні, оскільки інші цифрові точки дотику - API, бізнес-кабінет і сайт працюють.

У компанії зазначають, що вони докладають усіх зусиль, щоб якнайшвидше відновити роботу мобільного застосунку. Про відновлення роботи застосунку повідомлять в соціальних мережах і на сайті компанії.

  • 23 березня компанія з доставки "Нова Пошта" запустила оновлений Сейф-сервіс у мобільному застосунку.
Теги за темою
Україна Технології
Джерело матеріала
loader
loader