Пенсіонер скористався банкоматом ПриватБанку і втратив цілу пенсію: "Жити за які гроші?"
Пенсіонер скористався банкоматом ПриватБанку і втратив цілу пенсію: "Жити за які гроші?"

Пенсіонер скористався банкоматом ПриватБанку і втратив цілу пенсію: "Жити за які гроші?"

Українець розповів, як втратив усю пенсію, скориставшись банкоматом ПриватБанку. Деталі він розкрив у скарзі, яку залишив на порталі Мінфін.

Пенсіонер розповів, що намагався зняти з картки через банкомат ПриватБанку, але в результаті сталася помилка і операцію не було виконано. Однак уся сума списалася з рахунку.

"ПриватБанк", скріншот: YouTube
"ПриватБанк", скріншот: YouTube

"17.05.2023 року я намагався зняти пенсійні кошти в банкоматі з пенсійної діжитал картки. В результаті кошти не отримав і вони зникли з картки. При цьому в банкоматі з'являлося повідомлення про помилку та напис, що кошти не буде знято з картки", - поділився пенсіонер.

Українець обурився, що в банку йому, як пенсіонеру, порекомендували чекати два тижні. Він зазначив, що втратив кошти і не уявляє, як прожити цей період, поки повертатимуть гроші.

Приватбанк. Фото: скрін youtube
Приватбанк. Фото: скрін youtube

"Як це розуміти? Як пенсіонер може 14 днів (інформацію надав банк) чекати на повернення пенсії на карту? А жити за які гроші?", - обурився чоловік.

У ПриватБанку відреагували на скаргу та заявили, що заявка на повернення коштів у роботі, але інкасація та звірка даних займе певний час.

Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін
Скарга на ПриватБанк. Фото: скрін Мінфін

Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, ПриватБанк без відома клієнтів підключає платні послуги: "У відділенні працюють шахрайки".

Теги за темою
ПриватБанк
Джерело матеріала
loader