/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2Fc62eb5ac5382f7047020538cfcc0540d.jpg)
Пенсіонер скористався банкоматом ПриватБанку і втратив цілу пенсію: "Жити за які гроші?"
Українець розповів, як втратив усю пенсію, скориставшись банкоматом ПриватБанку. Деталі він розкрив у скарзі, яку залишив на порталі Мінфін.
Пенсіонер розповів, що намагався зняти з картки через банкомат ПриватБанку, але в результаті сталася помилка і операцію не було виконано. Однак уся сума списалася з рахунку.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2Fb77701d5db1dde162664ea74e66c9acc.jpg)
"17.05.2023 року я намагався зняти пенсійні кошти в банкоматі з пенсійної діжитал картки. В результаті кошти не отримав і вони зникли з картки. При цьому в банкоматі з'являлося повідомлення про помилку та напис, що кошти не буде знято з картки", - поділився пенсіонер.
Українець обурився, що в банку йому, як пенсіонеру, порекомендували чекати два тижні. Він зазначив, що втратив кошти і не уявляє, як прожити цей період, поки повертатимуть гроші.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F66c3c08b30a35b508d87d0937e15b895.jpg)
"Як це розуміти? Як пенсіонер може 14 днів (інформацію надав банк) чекати на повернення пенсії на карту? А жити за які гроші?", - обурився чоловік.
У ПриватБанку відреагували на скаргу та заявили, що заявка на повернення коштів у роботі, але інкасація та звірка даних займе певний час.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F2544b134f9ea3dac311a54f90b7b45f8.jpg)
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, ПриватБанк без відома клієнтів підключає платні послуги: "У відділенні працюють шахрайки".

