Укрпошта відповіла, чому деякі міжнародні посилки неможливо відстежити
Укрпошта відповіла, чому деякі міжнародні посилки неможливо відстежити

Укрпошта відповіла, чому деякі міжнародні посилки неможливо відстежити

Поштовий оператор Укрпошта пояснив, чому деякі міжнародні відправлення зникають – їх неможливо відстежити.

Про це повідомляє "Хвиля", посилаючись на коментарі на сторінці компанії у Фейсбуці.

Клієнтка поскаржилася, що ніяк не може отримати міжнародну посилку, відправлену ще у березні.

"Прийшла в Україну і зникла. Відправник кошти не повертає, бо каже, що митний контроль пройшла, звертайтесь до своєї пошти. Де тепер його шукати? Вже майже два місяці на пошті мені розводять руками", - обурилася українка.

У відповіді представник Укрпошти зазначив, що зазначене відправлення є простим, тому відстежується лише на території країни відправника, а після надходження в Україну дані про такі посилки перестають відображатись у системах відстеження.

"На жаль, ми не можемо перевірити або допомогти з розшуком даного відправлення. Радимо наголошувати відправнику подавати до пересилання відправки рекомендованим порядком, щоб уникнути таких ситуацій", - відповіли в компанії.

Укрпошта відповіла, чому деякі міжнародні посилки неможливо відстежити - Фото 1

Нагадаємо, національний поштовий оператор Укрпошта поставив антирекорд з доставки посилок - вантаж "добирався" до отримувача три місяці.

Джерело матеріала
loader
loader