Музичний проєкт «Щедрик» отримав нагороду на міжнародному фестивалі The One Show
Музичний проєкт «Щедрик» отримав нагороду на міжнародному фестивалі The One Show

Музичний проєкт «Щедрик» отримав нагороду на міжнародному фестивалі The One Show

Проєкт Saatchi & Saatchi Ukraine та Міністерства закордонних справ України Carol for Charity отримав свою першу бронзу на міжнародному фестивалі креативності The One Show у категорії Interactive & Mobile Craft: Audio Craft.

Про це йдеться у повідомленні МЗС України, передає Укрінформ.

“Carol for the Charity — це історія про переосмислення всесвітньовідомого українського “Щедрика” для допомоги українським дітям, якими опікується Фундація Олени Зеленської", - зазначає міністерство.

Напередодні Різдва 2022 року команда агенції Saatchi & Saatchi Ukraine переписала слова “Щедрика” з урахуванням сучасних обставин війни. Так з’явилася коляда Carol for Charity, яка англійською мовою розповідала про все, що зараз відбувається з українцями, спонукала увімкнути Shazam і задонатити на підтримку українських дітей.

МЗС поінформувало, що колядкувиконав Тарас Тополя з гурту “Антитіла”, ансамбль ім. Григорія Верьовки та дитячий фольклорний ансамбль “Зернятко” під час чергового масованого ракетного удару РФ по Києву в листопаді 2022 року. Актуалізований “Щедрик” вперше почули перед Різдвом у грудні, а потім заспівали наживо у прямому ефірі на національному телебаченні у присутності Президента України Володимира Зеленського. Згодом твір пролунав на 22 радіостанціях в 11 країнах.

“Нагорода The One Show для Carol for Charity є важливою перемогою України в публічній дипломатії. Команда проєкту на 100% заслужила цю відзнаку за нестандартний підхід і переосмислення всесвітньовідомого твору Миколи Леонтовича. Дуже символічно, що через понад сто років після світової прем’єри “Щедрик” не лише зачаровує слухачів у всьому світі, але і збирає кошти для допомоги маленьким українцям в умовах повномасштабної російської агресії”, - зазначив міністр Дмитро Кулеба.

“Щедрик” у новому виконанні вкотре привернув увагу іноземців до України та допоміг зібрати мільйони гривень для українських дітей, підкреслює МЗС. Коляда отримала більше мільйона прослуховувань на стрімінгових платформах та 110 мільйонів користувачів, а кількість відвідувачів сайту Фундації зросла у десятки разів.

“Відзначення The One Show підтверджує, що український креатив допомагає вирішувати важливі для суспільства питання й вкотре нагадав про Україну світові”, - додав Костя Шнайдер, креативний директор Publicis Groupe Ukraine i Chech Republic + Saatchi & Saatchi Ukraine.

Зовнішньополітичне відомство зазначило, що The One Show входить до ТОП-3 світових нагород у сфері реклами, дизайну та діджитал-маркетингу. Цього року відзначали вже 50-ту церемонію нагородження. Переможців у десятках категорій обирають провідні маркетологи світу. Усього до конкурсної програми цьогоріч подали 20 166 робіт зі 69 країн. А тріумфаторами стали агенції, студії, бренди та продакшн-компанії із 54 країн світу. Усього вони заробили 210 золотих олівців, 200 срібних, 238 бронзових та 1 172 мерітів (Merits).

«Щедрик» — усесвітньо відомий твір для хору українського композитора Миколи Леонтовича, який був створений на початку XX століття.

Теги за темою
музика Фестиваль
Джерело матеріала
loader
loader