/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F52%2Fb3535984d2887711ec7307fc18a30525.jpg)
Витік даних Tesla розкрив тисячі скарг на безпеку автопілота
Як повідомляється, починаючи з 2015 року і до березня 2022-го компанія отримала не менше 23 000 скарг на функції автопілота. Головний редактор Handelsblatt Себастьян Маттес повідомив, що команда з 12 осіб просіювала та оцінювала файли протягом шести місяців.
Деталі викриття
Дані малюють картину піонера електромобілів, який, схоже, має набагато більше технологічних проблем, ніж було відомо раніше. Наприклад, з автопілотом. Файли Tesla містять тисячі повідомлень про ускладнення в роботі систем допомоги водієві. Скарги на те, що автомобілі Tesla раптово гальмують на повній швидкості. Або раптово прискорюються,
– пише Маттес.
За цей період автовиробник отримав:
- 2 400 повідомлень про проблеми з самоприскоренням.
- 1 500 випадків про проблеми з функцією гальмування.
- Останні включали 139 скарг на ненавмисне екстрене гальмування і 383 на фантомні зупинки через помилкові попередження про зіткнення.
Файли містять понад 1000 звітів про аварії та таблицю з 3000 інцидентів, у яких водії висловлювали занепокоєння щодо безпеки системи допомоги водієві Tesla. Хоча більшість інцидентів, про які повідомлялося, сталися в США, деякі скарги надійшли від власників з Європи та Азії.
Крім детальної інформації про тисячі скарг на безпеку, файли, як повідомляється, містили інструкції для співробітників про те, як спілкуватися з клієнтами. Їм наказали не копіювати й не вставляти звіти про інциденти в електронну пошту або текстові повідомлення, а також не залишати інформацію у вигляді записів голосової пошти. Вони можуть лише усно передавати інформацію клієнтам.
Журналісти не змогли отримати коментар від Tesla, оскільки компанія проігнорувала всі запити. Натомість радник Tesla з судових спорів Джозеф Алм заявив виданню Handelsblatt, що дані були викрадені, а подібні матеріали ЗМІ на основі злитої інформації є недопустимими без "виняткових обставин". У коментарі виданню Electrek Алм також заявив, що компанія вважає, що "незадоволений колишній співробітник" використав свій доступ для викрадення даних попри підписану угоду про нерозголошення. На цього неназваного працівника чекає суд.

