/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2Fb4ec8b4dd006b4e113bc996cfacdeb96.jpg)
ПриватБанк почав блокувати карти всім без розбору, клієнти розгублені: "Тупо і без пояснень"
Українець заявив, що ПриватБанк заблокував його картку, залишивши без доступу до коштів. При цьому, своє рішення банк ніяк не пояснив і нічим не аргументував. Цим клієнт поділився у коментарях на офіційній сторінці фінустанови у соціальній мережі Facebook.
Клієнт зазначив, що ПриватБанк залишив його без грошей, заблокувавши картку. При цьому через один канал зв'язку з банком він не отримав пояснення того, що сталося.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2Fad4e80b0c9de43932afb1d083687ef8f.jpg)
"ПриватБанк краде мої гроші через блокування карток. Нічого не пояснюють: ні через дзвінки на 3700, ні через чат у Приват24, ні через персонального банкіра Голд-клуб", - поділився клієнт.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F3e0a3ace23928609dbf9c507c31fc959.jpg)
Чоловік розповів, що термін вирішення проблеми так і не дізнався. При цьому він наголосив, що жодного разу не здійснював жодних сумнівних операцій і блокування картки стало для нього "сюрпризом".
"Варіанти відповідей були: "чекайте 5 днів, перевірка", "їдьте у відділення розбиратися - без вашої присутності не розблокують." Жодних сумнівних/незаконних операцій і не було. Тупо і без пояснень", - обурився клієнт.
/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F9%2F9d9274ea60db423c87942fa504299929.jpg)
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, що українці скаржаться на незвичайний збій у банкоматах ПриватБанку: грошей можна недорахуватися.
Крім того, інформаційний портал "Знай" повідомляв, клієнтка Ощадбанку вважає, що банк обманює людей за кордоном: гроші з картки зняли без її згоди.

