Українка розповіла, що не змогла поміняти долари у ПриватБанку, які там і купувала. Касир не прийняла купюри, заявивши, що на них є "позначки". Про це клієнтка розповіла у коментарях на офіційній сторінці банку у соціальній мережі facebook.
Українка зазначила, що звернулася до відділення, щоб поміняти 100-доларові купюри, які раніше купувала у ПриватБанку. Втім, у банку відмовилися приймати гроші, які самі ж видали жінці.
"Хочу поскаржитися на касира з відділення за адресою м. Київ, вул. Волоська, 32/34. Вона не прийняла у мене 100-доларові купюри, куплені раніше у ПриватБанку, мотивуючи тим, що на цих купюрах є невеликі позначки – наприклад, дрібний напис кульковою ручкою тощо", - поділилася жінка.
Українці сильно обурив цей інцидент і вона закликала розібратися у тому, що відбулося й поцікавилася, навіщо банк видає клієнтам непридатні купюри.
"Чому ПриватБанк такі купюри видає, а приймати відмовляється? Думаю, це якесь самоуправство касира", - зазначила клієнтка.
У ПриватБанку відреагували на скаргу та пообіцяли з'ясувати усі деталі.
Раніше інформаційний портал Знай повідомляв, ПриватБанк почав блокувати карти всім без розбору, клієнти здивовані: "Тупо і без пояснень".
Крім того, інформаційний портал Знай повідомляв, "До зарплати ще потрібно дожити": термінал Приватбанку "вмяв" 5000 грн клієнта та залишив без грошей на життя.