Українець поскаржився, що при знятті коштів з картки у банкоматі той вимкнувся. Кошти на картці списалися, а готівку чоловік не отримав.
Про це він повідомив на порталі Мінфін.
Чоловік розповідає, що хотів зняти грошові кошти у банкоматі Привату з картки іншого банку.
Він скаржиться на те, що банкомат не просто дуже довго обробляв операцію а й у процесі видачі коштів вимкнувся.
Українець не отримав назад ні коштів, ні картки.
Чоловік одразу звернувся з проблемою до Приватбанку та там як він стверджує його відшили, аргументуючи тим, що він не є клієнтом банку.
"Хотів зняти кошти з іншої картки в банкоматі приватбанку (це жах, крім того, що все зависає і ТД) при нарахуванні коштів він вимкнувся. Гроші списало, але залишилися в банкоматі. І почалося…. Пішов у приватбанк у грубій формі відшили, сказали ви не є нашим клієнтом добачення. Наприкінці додали, цитую "ви що думали, що я гроші віддам зі своєї кишені". Висновок такий ні грошей, ні роз'яснень, що робити, ідіть шукайте ці гроші))", - додав він.
У відповідь на це в ПриватБанку вибачилися за незручності та порадили звернутися до банку який видав йому картку яку "з'їв" банкомат.
"В описаній вами ситуації радимо звернутися до банку, який видав вам картку, адже саме він може ідентифікувати вас як власника картки та подати заявку на повернення коштів. Такий порядок оскарження операцій регламентований Міжнародною платіжною системою. Ми, у свою чергу, завжди робимо все, щоб якнайшвидше опрацювати заявку, коли вона надходить до нас, і повернути кошти у разі підтвердження збою", - пояснили у банку.