У відповідь на потенційну зачіпку, підводні операції були перенаправлені на дослідження джерела звуків. Однак, за даними Берегової охорони, використання дистанційно керованих апаратів (ROV) поки що не дало значних результатів.
Берегова охорона також повідомила виданню BBC, що дані, отримані з літака P-3 (судно бере участь у рятувальній операції), були передані експертам ВМС США для подальшого аналізу, який буде врахований у майбутніх планах пошуків.
Про шуми відомо, що вони схожі на стукіт і повторюються з 30-хвилинними інтервалами. Їх зафіксували у вівторок і вони не припинялися навіть після розгортання додаткового сонару.
Пошуково-рятувальна операція триває
Пошукова операція, що триває в канадському Ньюфаундленді, поки що не принесла жодних результатів. Однак її розширюють, залучаючи додаткові ресурси і рятувальну експертизу приватних фірм. Місія є складною за своєю суттю через відсутність зв'язку та обмежену видимість під поверхнею води.
Погодні умови в цьому районі також створюють проблеми, хоча у вівторок Берегова охорона США повідомила про покращення умов. Пошукові роботи охопили територію площею 1 970 квадратних кілометрів.
Місце аварії "Титаніка" та приблизна зона пошуків субмарини / Фото BBC
Різні приватні судна також долучилися до пошуків. Крім того, Франція перенаправила в зону пошуку судно з підводним роботом, а для дослідження останнього відомого місцезнаходження підводного човна був розгорнутий автономний керований апарат ROV, оснащений камерою.
Комерційне судно Deep Energy, що спеціалізується на прокладанні труб, співпрацює з дослідницьким судном Polar Prince компанії OceanGate, яка організувала експедицію.
Корабель Polar Prince / Фото BBC
Хто перебуває на борту субмарини
Нагадаємо, що п'ятеро людей перебували на борту судна "Титан", коли зв'язок з ними було втрачено приблизно через 1 годину і 45 хвилин після занурення, причому підводний апарат занурився більш ніж на половину шляху до уламків судна. За оцінками влади, на підводному апараті залишилося запасів кисню менше ніж на 30 годин, і очікується, що запаси вичерпаються до 12:00 четверга.
Серед п'яти осіб, які перебували на борту підводного човна:
- Геміш Хардінг – 58-річний британський бізнесмен,
- Шахзада Давуд – 48-річний британо-пакистанський бізнесмен,
- Сулеман Давуд – 18-річний син Шахзада,
- Поль-Анрі Наржоле – 77-річний французький дослідник,
- Стоктон Раш – 61-річний генеральний директор компанії OceanGate.