КИЇВ. 23 червня. УНН. Вперше в історії "Укрзалізниця" отримає безповоротну підтримку від Європейського Союзу для розширення залізничної інфраструктури в Україні. Фінансування надається через програму Connecting Europe Facility (CEF) для розвитку прикордонних переходів з Польщею, Румунією, Словаччиною та Угорщиною. Про це йдеться на сайті "Укрзалізниці", передає УНН.
Цитата
"Україна активно працює над інтеграцією своєї залізничної системи до Європейського Союзу. Ми вже розпочали реалізацію декількох проєктів, але нам потрібна системна підтримка від наших міжнародних партнерів та фінансових установ. Це перший раз, коли ЄС надає безповоротне фінансування для залізничних проєктів в Україні. Ми розширимо розвиток переходів з країнами ЄС, чия інфраструктура потребує модернізації", - зазначив Євген Лященко, голова правління АТ "Укрзалізниця".
Кошти будуть використані для розбудови переходів Ягодин - Дорогуськ та Мостиська ІІ - Медика з Польщею. Також планується розширення переходу Чоп - Чєрна над Тисою/Захонь, який з'єднує Україну зі Словаччиною та Угорщиною. Проєкт передбачає будівництво інтермодального термінала та реконструкцію станційних колій.
"Співпраця з CEF - новий інструмент для України та залізниці. У першому конкурсі на фінансування ми подали заявку спільно з нашими сусідніми країнами, з фокусом на розвиток західних переходів з країнами ЄС. Наступна подача проєктів відбудеться у вересні, коли ми самі визначимо та запропонуємо проєкти для інвестицій ЄС. Ми плануємо розвивати залізничні коридори TEN-T з європейським стандартом колії для підвищення грузового та пасажирського сполучення з Євросоюзом", - розповів Олег Яковенко, директор департаменту стратегії та трансформації АТ "Укрзалізниця".
Доповнення
Програма Connecting Europe Facility (CEF) була створена Європейським Союзом у 2014 році для фінансування транспортних, енергетичних, цифрових та телекомунікаційних проєктів. Вона є ключовим інструментом для розвитку Транс'європейської транспортної мережі (TEN-T).
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Укрзалізниця запроваджує літній графік руху: що зміниться, чи з’являться нові поїзди?