Клієнтка Приватбанку поскаржилася на те, що банк отримав постанову виконавця про дозвіл на користування певною дозволеною законом сумою на картці та затягує із розблокуванням грошей.
Про це вона написала на порталі Мінфіну.
Українка скаржиться, що банк отримав постанову від виконавця та свідомо ігнорує її виконання.
Жінка не може довгий час вільно користуватися своїми коштами та скаржиться на недобросовісну роботу працівників фінустанови.
"Постанова про визначення поточного рахунку фізичної особи - боржника у банку для здійснення видаткових операцій, проте рахунок досі заблокований. Доказів неотримання Постанови банком не надано. "Хороша" схема", - написала вона.
У відповідь на такі звинувачення, у ПриватБанку повідомили, що арешт буде знято протягом 1-3 днів після надходження до банку ухвали про зняття арешту від виконавчої служби або приватного виконавця.
Вже неодноразово клієнти фінустанови скаржаться на те, що рахунки вони блокують досить швидко, а от зі зняттям арешту банк не поспішає.
Крім того, у банку підказали, що відстежити це отримання можна за поштовим трек-номером.
Також наш портал інформував,клієнти скаржаться, що ПриватБанк не приймає доларові купюри, які сам і продає: "Це якесь самоуправство".