Компанія ідентифікувала користувача з України як росіянина і відмовила в публікації рекламного матеріалу.
Компанія Meta, що володіє соціальними мережами Facebook та Instagram, у листуванні з українським користувачем назвала Київ “частиною Росії”. Про це 2 липня Святослав Степаненко, який намагався розв’язати проблему з розміщенням рекламної публікації.
Він звернувся у службу підтримки Meta через відмову Facebook опублікувати оголошення, оскільки рекламодавець нібито перебуває на території Росії. Чоловік зауважив, що його обурює той факт, що поки РФ вбиває українців, соцмережа ідентифікує його як росіянина.
У відповідь співробітник компанії написав, що “для рекламного профілю встановлений Київ, який є частиною Росії”, і порекомендував змінити часовий пояс.
“Тільки що виник кейс під час переписки з підтримкою Meta: вони вважають, що Київ – це частина Росії. Прошу долучитись всіх, щоб це поширити і історія набула розголосу – давайте змінимо думки людей в Meta”, – зазначив Степаненко.
Згодом він додав, що в налаштуваннях був обраний саме Київ з часовим поясом gmt3, а не Кієв у Пермському краю РФ з часовим поясом gmt5.
Водночас деякі користувачі Facebook у коментарях припустили, що ситуація могла виникнути через неправильну назву столиці України англійською мовою (Kyiv not Kiev).
Нагадаємо, раніше у Meta запевнили, що український контент в Facebook та Instagram не модерують з Москви.
У Європі знайшли десятки карт з “російським” Кримом