![Нафтогаз відповів, чому клієнтам доводиться двічі на місяць передавати свідчення лічильників](https://thumbor.my.ua/MRdpnlnLu1NMWKZQ0eJwGVdzx4g=/800x400/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F33%2Fa07417d36ddde45f8da16c79e02b5653.jpg)
Нафтогаз відповів, чому клієнтам доводиться двічі на місяць передавати свідчення лічильників
Газопостачальна компанія "Нафтогаз України" повідомила, що клієнти деяких облгазів, у тому числі Київоблгазу, можуть передавати свідчення лічильників онлайн, проте клієнти зазначають, що в компанії про це не знають.
Про це повідомляє "Хвиля", посилаючись на коментарі клієнтів Нафтогазу у соцмережі.
![Нафтогаз відповів, чому клієнтам доводиться двічі на місяць передавати свідчення лічильників - Фото 1](https://thumbor.my.ua/ajFKz-BLgL3fyN-cqqeUwcEwWrQ=/600x/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F33%2Ffed1d62968ef9fefd8a5bccc2a2715ba.jpg)
"Скажіть, чому в АТ "КИЇВОБЛГАЗ" не знають і просять їм також передавати показники?", - запитала українка.
У Нафтогазі відповіли, що компанії АТ "Київоблгаз", АТ "Житомиргаз" та АТ "Львівгаз2" перейшли під державне управління Групи Нафтогаз.
Крім того, там нагадали, що передавати свідчення для клієнтів вищезгаданих облгазів необхідно щомісяця в період із 1 по 5 число.
Зробити це можна будь-яким зручним способом:
- за допомогою дзвінка до Контакт-центру Нафтоназа за номерами: 066-300-2-888 (Vodafone), 098-300-2-888 (Kyivstar), 093-300-2-888 (Lifecell).
- в особистому кабінеті my.gas.ua;
- через чат-боти GASUA у Viber, Telegram. Також NaftogazGasSupply у Facebook Messenger.
- за допомогою SMS-повідомлення на номер 4647.
- на сайті gas.ua, у розділі "Внесення показників".
Нагадаємо, раніше ми повідомляли, що українці скаржаться на роботу облгазів та просять, щоб Нафтогаз забрав у них функцію передачі свідчень лічильників за газ.
![loader](/files/images/preloader.gif)
![loader](/files/images/preloader.gif)