Нафтогаз відповів, чому клієнтам доводиться двічі на місяць передавати свідчення лічильників
Нафтогаз відповів, чому клієнтам доводиться двічі на місяць передавати свідчення лічильників

Нафтогаз відповів, чому клієнтам доводиться двічі на місяць передавати свідчення лічильників

Газопостачальна компанія "Нафтогаз України" повідомила, що клієнти деяких облгазів, у тому числі Київоблгазу, можуть передавати свідчення лічильників онлайн, проте клієнти зазначають, що в компанії про це не знають.

Про це повідомляє "Хвиля", посилаючись на коментарі клієнтів Нафтогазу у соцмережі.

Нафтогаз відповів, чому клієнтам доводиться двічі на місяць передавати свідчення лічильників - Фото 1

"Скажіть, чому в АТ "КИЇВОБЛГАЗ" не знають і просять їм також передавати показники?", - запитала українка.

У Нафтогазі відповіли, що компанії АТ "Київоблгаз", АТ "Житомиргаз" та АТ "Львівгаз2" перейшли під державне управління Групи Нафтогаз.

Крім того, там нагадали, що передавати свідчення для клієнтів вищезгаданих облгазів необхідно щомісяця в період із 1 по 5 число.

Зробити це можна будь-яким зручним способом:

  • за допомогою дзвінка до Контакт-центру Нафтоназа за номерами: 066-300-2-888 (Vodafone), 098-300-2-888 (Kyivstar), 093-300-2-888 (Lifecell).
  • в особистому кабінеті my.gas.ua;
  • через чат-боти GASUA у Viber, Telegram. Також NaftogazGasSupply у Facebook Messenger.
  • за допомогою SMS-повідомлення на номер 4647.
  • на сайті gas.ua, у розділі "Внесення показників".

    Нафтогаз відповів, чому клієнтам доводиться двічі на місяць передавати свідчення лічильників - Фото 2

Нагадаємо, раніше ми повідомляли, що українці скаржаться на роботу облгазів та просять, щоб Нафтогаз забрав у них функцію передачі свідчень лічильників за газ.

Теги за темою
Нафтогаз
Джерело матеріала
loader
loader