![Apple запустила онлайн-магазин у WeChat – китайській соціальній платформі «для всього»](https://thumbor.my.ua/Xcc-c0IDx-71ftwZQJkiCGTAZYg=/800x400/smart/filters:format(webp)/https%3A%2F%2Fs3.eu-central-1.amazonaws.com%2Fmedia.my.ua%2Ffeed%2F6%2F76b3652aa6f53bf90c00d56238e39fad.jpg)
Apple запустила онлайн-магазин у WeChat – китайській соціальній платформі «для всього»
WeChat, що належить компанії Tencent, розмістить онлайн-магазин Apple через одну зі своїх мініпрограм, яка пропонує послуги електронної комерції та веде прямі трансляції для понад 1,2 млрд користувачів соціальної платформи.
В онлайн-магазині можна придбати усю лінійку продуктів Apple, включно з iPhone, iPad і Mac. Клієнти, що оформили замовлення через WeChat, зможуть отримати безплатну доставку та доступ до програми обміну Apple.
Компанія з Купертіно нині дотримується моделі «розгалуження» продажів в Китаї, поширюючи магазини на платформи соціальних мереж, де все частіше здійснюють покупки місцеві громадяни. Як зазначає Reuters, подібний магазин Apple вже працює на онлайн-ринку Tmall (продукт конкурента Tencent Alibaba) та на JD.com – другому за величиною онлайн-магазині Китаю, який є офіційним реселлером виробника iPhone.
Apple також вперше спробувала продати онлайн свої творіння в Китаї під час годинного прямого ефіру.
Згідно з даними Counterpoint Research, продажі смартфонів у Китаї в першому кварталі впали на 5% у річному обчисленні, продемонструвавши найнижчий показник у країні з 2014 року. У тому ж кварталі Apple мала 19,9% частки китайського ринку смартфонів (найбільшої з 2014 року) – завдяки збільшенню продажів на 6% у річному обчисленні.
Конкурс на найкращий читацький Блог ITC проходить по 16 липня. Головний приз — сучасний ігровий ПК ASGARD (i7 13700, 32Gb RAM, SSD 1Tb, GF RTX 4060Ti 8Gb) від інтернет-магазину Click.ua. Щоб прийняти участь, напишіть матеріал, в якому розкажіть про особистий досвід користування цікавими гаджетами та девайсами. Деталі тут.
![loader](/files/images/preloader.gif)